پاورپوینت راهنمای اجرا و نگارش پایان نامه و پژوهش های عملی APA

پاورپوینت راهنمای اجرا و نگارش پایان نامه و پژوهش های عملی APA

پاورپوینت-راهنمای-اجرا-و-نگارش-پایان-نامه-و-پژوهش-های-عملی-apa

دانلود پاورپوینت راهنمای اجرا و نگارش پایان نامه و پژوهش های عملی APA،
با فرمت ppt و در 330 اسلاید قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت :
پایان نامه:
پایان نامه، همانطور که از نام آن مشخص است واحد درسی پایانی دانشجو در یک مقطع تحصیلی است که دانشجو به صورت انفرادی تلاش می کند، موضوع یا مسئله ای تحقیقی را در مدت زمانی مشخص تحت بررسی قرار دهد.
اهداف درس:
 آشنایی دانشجو بانحوه اجرا و گزارش یک تحقیق عملی و علمی به منظور شناسایی و حل مسایل مرتبط با رشته تحصیلی(روان شناسی عمومی) هدف اصلی این واحد درسی است.
علاوه بر این دانشجو سعی می کند با استفاده از مطالب قبلا یادگرفته شده(کلیه واحدهای نظری و عملی) موضوعی که مورد علاقه و نیاز است را با راهنمایی و مشاوره اساتید بررسی نماید.
-آشنایی دانشجو با آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقی رشته خود و همچنین ورود به دنیای تحقیق از دیگر اهداف نگارش و اجرای پایان نامه می باشد.
- آشنایی دانشجو با نحوه تعیین طرح تحقیق(پروپوزال) و نحوه ارایه مقاله در مجلات علمی – پژوهشی یا همایشها و کنگره ها
پایان نامه
همانطور که از نام آن مشخص است واحد درسی پایانی دانشجو در یک مقطع تحصیلی است که دانشجو به صورت انفرادی تلاش می کند، موضوع یا مسئله ای تحقیقی را در مدت زمانی مشخص تحت بررسی قرار دهد.


دانلود فایل


پاورپوینت راهنمای اجرا و نگارش پایان نامه و پژوهش های عملی APA

راهنمای اجرا و نگارش پایان نامه و پژوهش های عملی APA, دانلود پاورپوینت راهنمای اجرا و نگارش پایان نامه و پژوهش های عملی APA, پاورپوینت در مورد راهنمای اجرا و نگارش پایان نامه و پژوهش های عملی APA, تحقیق راهنمای اجرا و نگارش پایان نامه و پژوهش های عمل,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید