پاورپوینت شناخت فضای شهری همدان

پاورپوینت شناخت فضای شهری همدان

پاورپوینت-شناخت-فضای-شهری-همدان

دانلود پاورپوینت شناخت فضای شهری همدان،
با فرمت ppt و در 64 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از پاورپوینت :
مقدمه
فضا در مفهوم موجود خویش به تنهایی هیچ ویژگی خاصی را مطرح نمی کند. ولی به محض آنکه یک گروه انسانی فعالیتی را در مكانی مطرح کنند معنای نمادین فضا پدیدار می شود. از این پس فضا بستری برای فعالیت رفتارهای انسانی می گردد ، محلی برای تخیل و واقعیت.
مطلب اصلی نهفته در این زمینه این است که ما در جامعه ی مدرن خود دیدگاه درک سنت فضای شهری را از دست داده ایم.باید برای ما روشن شود و دریابیم که واژه فضای شهری و معنای آن چه نقشی در درون سازه های شهری دارد.
لذا امروزه توجه به فضاهای شهری به عنوان یک ضرورت اساسی در برنامه های توسعه شهری مطرح گشته و دست اندرکاران حرفه شهرسازی را به خود جلب کرده است( هدمن و یازورسکی 1381 ص 67).
تعاریف مقدماتی
فضا چیست ؟
فضا تمام جهان را پر می کند. و ما را در تمام طول زندگی احاطه کرده است( خلاصه مقالات ، 1383، ص 8).فضا یک مقوله بسیار عام است. فضا می تواند چنان نازک و وسیع به نظر آید که احساس وجود از بین برود و یا چنان مملو از وجود سه بعدی می باشد که به هر چیز در حیطه خود مفهومی خاص بخشد ( هدمن و یازورسکی 1381 ص 67).
فضای شهری چیست؟
فضای شهری یک نمونه از فضای جغرافیایی است و بخشی از سطح زمین است که شامل کلیه سازه های شهری از جمله میادین ،  خیابانها ، ساختمانها ، آبنماها و سایر عناصر شهری که به همراه درونمایه مادی ، اجتماعی و فرهنگی به وجود می آید. ( شماعی و پور احمد ، 1384 ص 89).فضای شهری صحنه ای است که داستان زندگی جمعی در آن گشوده می شود ( پاکزاد 1385 ، ص 81).
فضای شهری چیزی نیست جز فضای زندگی روزمره شهروندان که به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه در طول روز ادراک می شود.( خلاصه مقالات شهرسازی ص 8 ).

دانلود فایل


پاورپوینت شناخت فضای شهری همدان

شناخت فضای شهری همدان, دانلود پاورپوینت شناخت فضای شهری همدان, پاورپوینت در مورد شناخت فضای شهری همدان, تحقیق شناخت فضای شهری همدان, پاورپوینت درباره شناخت فضای شهری همدان, پاورپوینت راجع به شناخت فضای شهری همدان, پاورپوینت آماده شناخت فضای شهری همدا,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید