پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها

پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها

پاورپوینت-استخدام-و-گزینش-درسازمانها

دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها،
با فرمت ppt و در 35 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از پاورپوینت :
مقدمه:                                                      
در مرحله برنامه‌ريزي با مشخص شدن اهداف ، تعداد و نوع كاركنان مورد نياز سازمان معلوم مي‌شود . و بعد از آن نوبت به مرحله كارمنديابي است كه با استخدام افراد اين نياز رفع مي‌شود .
استخدام:
استخدام به مفهوم مصدری آن یعنی به خدمت درآوردن یک نیرو دریک شرایط خاص و با یک قرداد معین.
استخدام (نظام جذب نیروی انسانی);  به معنای تامین و دراختیار داشتن و به کار گرفتن واجد شرایط ترین متقاضیان مشاغل سازمان می باشد.وشامل مجموعه عملیات : برنامه ریزی نیروی انسانی،کارمند یابی،انتخاب(گزینش)وانتصاب در سازمان است.
ازنظرمیرکمالی استخدام یعنی به خدمت در آوردن نیروهایی که ویژگیهای آنها با ویژگیهای مندرج درقوانین ومقررات استخدامی انطباق دارد از طریق صدور حکم رسمی برای آنها که به موجب آن کار راهه شغلی قرار می گیرند و متعهد به انجام وظایف خاص می گردند و از حقوق و مزایای ویژه ای برخوردار می شوند.

دانلود فایل


پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها

استخدام و گزینش درسازمانها, دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها, پاورپوینت در مورد استخدام و گزینش درسازمانها, تحقیق استخدام و گزینش درسازمانها, پاورپوینت درباره استخدام و گزینش درسازمانها, پاورپوینت راجع به استخدام و گزینش درسازمانها, پاورپو,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید