پاورپوینت اقتصاد مقاومتی

پاورپوینت اقتصاد مقاومتی

پاورپوینت-اقتصاد-مقاومتی

دانلود پاورپوینت اقتصاد مقاومتی،
با فرمت ppt و در 87 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از پاورپوینت :
چه چیزی باعث می شود برخی كشورها توسعه یافته باشند؟
پاسخ فرد پولاک به این پرسش در کتاب تصویر آینده:
رهبران چشم انداز و تصویر مثبت آینده را ترسیم می کنند و ملتها آنرا می پذیرند، حمایت می کنند و با همکاری هم آنرا محقق می سازند.
مکانیزم تغییر رفتار جمعی
نگرش و باور ریشه در دانش دارد.
رفتار ریشه در نگرش ها و باورها دارد.
تغییر رفتار جمعی کاری دشوار و زمانبر است!
دکترین چیست؟
واژه دکترين(Doctrine) معادل فارسي ندارد؛ اما در زبان عربي به دو مفهوم قاعده و يا يقين تعبير مي ‌شود.
اگر دﻛﺘﺮﻳﻦ تحت عنوان قاعده تعريف شود آن را به مثابه روش در نظر مي گيرند و خاستگاه آن را بايد در تبيين قوانين حاکم بر رفتار، بدون قدرت قانوني جست و جو نمود.
 از سوي ديگر اگر دکترين، يقين تعريف شود آن را به مثابه يک محتوي مي‌دانند که هدف آن تبيين چيستي، چرايي و چگونگي يک پديده است.



دانلود فایل


پاورپوینت اقتصاد مقاومتی

اقتصاد مقاومتی, دانلود پاورپوینت اقتصاد مقاومتی, پاورپوینت در مورد اقتصاد مقاومتی, تحقیق اقتصاد مقاومتی, پاورپوینت درباره اقتصاد مقاومتی, پاورپوینت راجع به اقتصاد مقاومتی, پاورپوینت آماده اقتصاد مقاومتی, تحقیق در مورد اقتصاد مقاومتی, ppt , pdf , تحقی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید