پاورپوینت مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان e-CRM

پاورپوینت مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان e-CRM

پاورپوینت-مديريت-الكترونيكي-روابط-با-مشتريان-e-crm

دانلود پاورپوینت مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان e-CRM،
با فرمت ppt و در 25 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از پاورپوینت :
تاريخچه و معرفي
) دهه 1980: بازاريابي براساس بانك اطلاعات مشتريان
ب) دهه 1990: بازاريابي براساس ارتباطات
ج) دهه آخر قرن بيستم: مديريت روابط با مشتريان
تا پيش از دهه 90،  75% از تعاملات مشتريان با بنگاه‌هاي اقتصادي، مشتمل بر تماس‌هاي تلفني، ارسال نامه و  Fax بود .
 ابزارهاي مديريت روابط با مشتريان، لوازم انتهايي يك سازمان به شمار مي‌آيند.  (لوازمي كه ارتباطات سازمان با محيط خارج و مشتريان را فراهم مي‌آورند).
هدف از به كارگيري آنها، تسهيل جمع‌آوري، طبقه‌بندي  و ذخيره‌سازي، تحليل و توزيع اطلاعات در سراسر سازمان درباره مشتريان فعلي و مشتريان بالقوه مي‌باشد. اين فرآيند، در خلال مراحل بازاريابي، فروش و خدمات پس‌از فروش واقع مي‌گردد.




دانلود فایل


پاورپوینت مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان e-CRM

مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان e,CRM, دانلود پاورپوینت مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان e,CRM, پاورپوینت در مورد مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان e,CRM, تحقیق مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان e,CRM, پاورپوینت درباره مديريت الكترونيكي روابط ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید