پاورپوینت حرکات اصلاحی و ساختار قامتی و عارضه

پاورپوینت حرکات اصلاحی و ساختار قامتی و عارضه

پاورپوینت-حرکات-اصلاحی-و-ساختار-قامتی-و-عارضه

دانلود پاورپوینت حرکات اصلاحی و ساختار قامتی و عارضه،
با فرمت ppt و در 27 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از پاورپوینت :
وضعیت طبیعی مهره ها
به طور کلی ستون فقرات از 31 مهره تشکیل  شده است   که   وظیفه   مهم  نگهداری قامت و حفاظت از نخاع را به عهده دارد    وجود  قوسها  در ستون فقرات  سبب  دفع   بهتر نیروهای وارد شده  ونیز حرکات  بالا تنه  را  به همه جهت ممکن و آسان می سازد. ستون فقرات از چهار قوس تشکیل شده است : قوس گرد نی ( 7 مهره) قوس پشتی (12مهره) قوس کمری(5 مهره) قوس خاجی(5مهره متصل)
مقدمه :
با توجه به دلايل متعددو پيشرفت تكنـولوژي و عدم آشنــايي به تأثير حركات بدني صحيح ، انسان سخت مغلوب بي حركتي شده است تا جايي كه دچار ضعف ، سستي و بيماريهاي گوناگون گرديده است و از نظر جسماني باعث گرديده توانايي انـجام خيـلي كارها از او صلــب گردد  و  از نظـر شكل ظاهر دچـار خيـلي ناهنجاريهاي ظاهري گرديده است .
عامل اصلي خيلي از بيماريها فقدان فعاليت هاي بدني است و همچنين استفاده نا صحيح از عضلات كه سبب شكل گيري و ضعف وناتواني شده و منجر به ناهنجاري هاي اندام هاي فوقاني وتحتاني مي گردد ..
اين ضعـف وناتـواني نه تنها شكـل ظاهري را تغييــر داده بلكه  يكي از عوامل انزوا و افسـردگي است ،   در ضـمن  باعث فشار بر روي مفـاصل زانـو ،كمـر و آرتروززودرس مي گردد. .
در جامعه كنوني بسياري از جوانان از ناهنجاريهاي قامتي رنج مي برند ( داشتن شانه اي افتاده ، زانويي پرانتزي ، سر به جلو و...)


دانلود فایل


پاورپوینت حرکات اصلاحی و ساختار قامتی و عارضه

حرکات اصلاحی و ساختار قامتی و عارضه, دانلود پاورپوینت حرکات اصلاحی و ساختار قامتی و عارضه, پاورپوینت در مورد حرکات اصلاحی و ساختار قامتی و عارضه, تحقیق حرکات اصلاحی و ساختار قامتی و عارضه, پاورپوینت درباره حرکات اصلاحی و ساختار قامتی و عارضه, پاورپوی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید