پاورپوینت شکاف لب یا لب شکری

پاورپوینت شکاف لب یا لب شکری

پاورپوینت-شکاف-لب-یا-لب-شکری

دانلود پاورپوینت شکاف لب یا لب شکری،
با فرمت ppt و در 57 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از پاورپوینت :
شکاف لب به بد جوش خوردن ساختمان صورت در دوره ی جنینی می گویند.هر یک از برآمدگی های ماگزیلار که با برآمدگی میان بینی خوب متصل نشوند،نقص لب فوقانی در همان طرف را به وجود می آورند.
این نقص ممکن است یک طرفه یا دو طرفه باشدو طیفی از یک فرورفتگی کوچک در لب بالا تا جدایی کامل لب و شکاف ساختمان صورت تا کف سوراخ بینی را شامل می شود.
در شکاف های شدید،سوراخ بینی در طرف مبتلا پایین تر بوده وبینی به یک طرف منحرف شده است.ناهنجاری دندانها اغلب به صورت عدم وجود برخی از آنها یا وضعیت نامناسب از نظر قرار گرفتن و بد شکلی در سمت شکاف وجود دارد.لثه بالا هم ممکن است در طرف بالا وجود نداشته باشد.
لب شکری از شایعترین ناهنجاری ها در نوزاد است که به میزان 1/5 در 1000تولد زنده رخ می دهد.شکاف لب با یا بدون شکاف کام در پسرها شایع تر است.در صورت وجود بیماری در خانوده احتمال تکرار آن در دیگر فرزندان خانواده 4-3 درصد است.
دانلود فایل


پاورپوینت شکاف لب یا لب شکری

شکاف لب یا لب شکری, دانلود پاورپوینت شکاف لب یا لب شکری, پاورپوینت در مورد شکاف لب یا لب شکری, تحقیق شکاف لب یا لب شکری, پاورپوینت درباره شکاف لب یا لب شکری, پاورپوینت راجع به شکاف لب یا لب شکری, پاورپوینت آماده شکاف لب یا لب شکری, تحقیق در مورد شکاف,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید