پاورپوینت گلهای نشایی کشت و کار

پاورپوینت گلهای نشایی کشت و کار

پاورپوینت-گلهای-نشایی-کشت-و-کار

دانلود پاورپوینت گلهای نشایی کشت و کار،
با فرمت ppt و در 60 اسلاید قابل ویرایش.


فهرست مطالب:
اهمیت تاریخی واقتصادی
جایگاه ایران ازنظرجغرافیایی
موسسات ومراکزپرورش گل وگیاه
گیاهانی که درگلکاری مورد توجه قرارمیگیرند
گلهای نشایی
نشاهای فصلی
گیاهان یکساله مقاوم وحساس

بخشی از متن پاورپوینت:
اهمیت تاریخی واقتصادی
 قدمت کشت و کار و نگهداری گل‌ها در ایران شاید همزمان با شروع کشاورزی بوده است. ایران یکی از خواستگاه‌ها و زادگاه‌های طبیعی گیاهان زینتی از جمله لاله، سنبل، زنبق، سیکلامن و برخی از درختچه‌ها و تعداد زیادی از درختان میوه بشمار می‌آید، و در منابع علمی دنیا اسناد و مدارک مربوط به این موضوع موجود است. ولی از نظر اقتصادی و صادرات گل و گیاه هنوز موقعیت مناسبی در سطح دنیا ندارد.
جایگاه ایران از نظر جغرافیایی:
1- ایران در یک منطقه پر رود با طول روز بلند و روشنایی کامل آفتاب قراردارد و از این نظر می‌تواند در بسیاری از هزینه‌های مربوط به گرم کردن و روشن نگه داشتن گلخانه‌ها که برای کاشت و تکثیر گیاهان زینتی اهمیت زیادی دارد، صرفه جویی کند.
موقعيت ايران بدليل قرار داشتن در کنار کشورهاي پر مصرف گل و گياه از نظر اقتصادي حائز اهميت است. همسايه‌هاي شمالي و جنوبي ايران از خريداران بسيار خوب گياهان زينتي هستند. ايران با داشتن يک بازار متعادل و نسبتاً ثابت و دائمي قادر است جايگاه واقعي خود را در  اين عرصه پيدا کند.
از لحاظ موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی و هم‌چنین وضعیت نیروی کار، ایران در مقایسه با هلند از موقعیت مناسب‌تر و ارزان‌تری برخوردار است .
دانلود فایل


پاورپوینت گلهای نشایی کشت و کار

گلهای نشایی کشت و کار, دانلود پاورپوینت گلهای نشایی کشت و کار, پاورپوینت در مورد گلهای نشایی کشت و کار, تحقیق گلهای نشایی کشت و کار, پاورپوینت درباره گلهای نشایی کشت و کار, پاورپوینت راجع به گلهای نشایی کشت و کار, پاورپوینت آماده گلهای نشایی کشت و کا,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید