پاورپوینت حقوق و تکالیف مصرف کننده در تجارت الکترونیک

پاورپوینت حقوق و تکالیف مصرف کننده در تجارت الکترونیک

پاورپوینت-حقوق-و-تکالیف-مصرف-کننده-در-تجارت-الکترونیک

دانلود پاورپوینت حقوق و تکالیف مصرف کننده در تجارت الکترونیک،
با فرمت ppt و در 28 اسلاید قابل ویرایش.


فهرست:
مقدمه
مفهوم مصرف کننده
نگرانی های مصرف کننده
ضرورت حمایت از مصرف کننده
حقوق مورد حمایت مصرف کننده
مستثنیات حمایت از مصرف کننده
ضمانت اجرای نقض حقوق مصرف کننده
تکالیف مصرف کننده
نتیجه گیری

بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
يكی از دغدغه های اصلی و هميشگی قانونگذاران در زمینه مبادلات تجاری، رعايت حقوق مصرف كنندگان است.
به واسطه عدم نظارت بر فعاليت های تجاری در فضای اينترنت، زمينه برای سوء استفاده كنندگان و قانون شكنان بیش تر مهیاست. از اين رو در تمام قوانين مربوط به تجارت سنتی و الكترونيكی، حمایت هایی در جهت حفظ حقوق مصرف كنندگان پيش بينی شده است.
عدم رعايت حقوق مصرف كننده در بسياری موارد وصف مجرمانه پيدا می كند و متخلف يا متخلفين در صورتی كه مرتكب جرائم سنگين تری نشده باشند، به جزای نقدی محكوم خواهند شد. قانونگذاران در اغلب موارد برای جبران نابرابری هايی كه ميان مصرف كنندگان و فروشندگان و ارائه دهندگان كالا و خدمات وجود دارد، تبعيضات و استثنائاتي به نفع مصرف كنندگان در نظر مي گيرند. در قانون تجارت الکترونیک ایران نیز مقرراتی در زمینه حمایت از حقوق مصرف کننده گنجانده شده است.
در مقابل در قانون ایران هیچ فصل مجزایی به تکالیف مصرف کننده اختصاص داده نشده است و تنها با توجه به مفاهیم موجود در برخی مواد این قانون می توان تکالیفی را برای مصرف کننده بر شمرد.
دانلود فایل


پاورپوینت حقوق و تکالیف مصرف کننده در تجارت الکترونیک

حقوق و تکالیف مصرف کننده در تجارت الکترونیک, دانلود پاورپوینت حقوق و تکالیف مصرف کننده در تجارت الکترونیک, پاورپوینت در مورد حقوق و تکالیف مصرف کننده در تجارت الکترونیک, تحقیق حقوق و تکالیف مصرف کننده در تجارت الکترونیک, پاورپوینت درباره حقوق و ت,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید