پاورپوینت توليد ملكه زنبور عسل اصلاح شده

پاورپوینت توليد ملكه زنبور عسل اصلاح شده

پاورپوینت-توليد-ملكه-زنبور-عسل-اصلاح-شده

دانلود پاورپوینت توليد ملكه زنبور عسل اصلاح شده،
با فرمت ppt و در 31 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از پاورپوینت :
زمان پرورش ملکه
کارشناسان متفق القول اند که بهترين زمان براي پرورش ملکه در هر منطقه بهار مي باشد . منظور از بهار زماني است که بيشترين مقدار از گل را در محيط داشته باشيم . امکان دارد در اول فروردين در حالي که در جنوب کشورمان زمان برداشت عسل باشد در آذربايجان يا اردبيل شکوفه و گل درختان هنوز باز نشده باشند . در جنوب کشور فصل بهار را پشت سر گذاشته و در اردبيل و آذربايجان هنوز به فصل بهار نرسيده ايم .
در بهار زنبورداران ، اکثر درختان و گياهان فعاليت حياتي خود را آغاز نموده اند و در پي آن حجم زيادي گرده (که در پرورش نوزادان و ملکه نقش بسيار مهمي دارند ) و شهد در محيط جريان دارند ، شرايط اقليمي مطلوبي براي فعاليت زنبوران مهيا شده ، پرورش زنبور نر در تمام کلني ها متداول مي باشد ، بيشترين جمعيت کارگر جوان در اين فصل بدست آورد  و ..... مي توان از بهار هر منطقه به عنوان بهترين منطقه براي پرورش ملکه و جفت گيري آن به حساب آورد .   
دانلود فایل


پاورپوینت توليد ملكه زنبور عسل اصلاح شده

توليد ملكه زنبور عسل اصلاح شده, دانلود پاورپوینت توليد ملكه زنبور عسل اصلاح شده, پاورپوینت در مورد توليد ملكه زنبور عسل اصلاح شده, تحقیق توليد ملكه زنبور عسل اصلاح شده, پاورپوینت درباره توليد ملكه زنبور عسل اصلاح شده, پاورپوینت راجع به توليد ملكه زنب,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید