پاورپوینت مسائل چیدمان انبار فضای انبارش پیوسته

پاورپوینت مسائل چیدمان انبار فضای انبارش پیوسته

پاورپوینت-مسائل-چیدمان-انبار-فضای-انبارش-پیوسته

دانلود پاورپوینت مسائل چیدمان انبار فضای انبارش پیوسته،
با فرمت ppt و در 28 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مسائل چیدمان انبار (فضای انبارش پیوسته)
مقدمه
در فصل هفتم تعدادی از مسائل مکان یابی چند وسیله ای را بررسی کردیم که شامل فضای محدود بودند. در مورد مسائل طراحی چیدمان انبار، وسایل همان اقلام کالاها و مکان ها همان مربعات کوچک یا قفسه ها بودند و به جای مکان های نقطه ای  با نواحی سروکار داریم.در این فصل، مدلسازی پیوسته برای مسائل چیدمان انبار ارائه می شود. بنابراین، نتایج این فصل نمونه پیوسته نتایج فصل قبل است و به جای علامت ∑ از علامت ∫ استفاده می شود.
در این فصل نیز در دو بخش یک قلم کالا و m قلم کالا مسائل را بررسی     می کنیم. در هر مورد، ایده اصلی، یافتن چیدمان بهینه به کمک ترسیم خطوط ترازی است که ناحیه مطلوب را در بر می گیرد.
استقرار یک قلم کالا
در این فصل می خواهیم این ایده را توسعه بدهیم، یعنی به جای یافتن 𝑠^∗ با استفاده از یک الگوریتم، از خطوط تراز استفاده کنیم. ایده اصلی این است: مساحت ناحیه 𝑠^∗ مشخص است (برابر A ) و شکل ناحیه 𝑠^∗ نیز به کمک شکل خط تراز مشخص می شود. آنچه باقی می ماند مقدار مناسب خط تراز (k متناظر با A )است که باید مشخص کنیم تا بتوان ناحیه 𝑠^∗ را ترسیم کرد.
دانلود فایل


پاورپوینت مسائل چیدمان انبار فضای انبارش پیوسته

مسائل چیدمان انبار فضای انبارش پیوسته, دانلود پاورپوینت مسائل چیدمان انبار فضای انبارش پیوسته, پاورپوینت در مورد مسائل چیدمان انبار فضای انبارش پیوسته, تحقیق مسائل چیدمان انبار فضای انبارش پیوسته, پاورپوینت درباره مسائل چیدمان انبار فضای انبارش پیوست,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید