پاورپوینت سازه های پوسته ای پیش ساخته

پاورپوینت سازه های پوسته ای پیش ساخته

پاورپوینت-سازه-های-پوسته-ای-پیش-ساخته

دانلود پاورپوینت سازه های پوسته ای پیش ساخته،
با فرمت ppt و در 24 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
نیاز گسترده و روز افزون جامعه به ساختمان و مسکن، ضرورت استفاده از سیستم های ساختمانی و مصالح جدید به منظور ارتقا کیفیت ساخت ، افزایش سرعت ساخت ، افزایش عمر مفید ساختمان ها ، سبک سازی و افزایش مقاومت در برابر زلزله را بیش از پیش مطرح ساخته است .
سازه های پوسته ای پیش ساخته
معرفی سیستم :
پوسته ها در یک تقسیم بندی کلی در گروه سازه های سه بعدی قرار می گیرند . سازه های سه بعدی که از رفتار قالب سه بعدی برخوردارند، در مقابل سازه های صفحه ای مانند خرپاهای صفحه ای قرار می گیرند، که به صورت دو بعدی طراحی می شوند .
سازه های پیش ساخته و قوس ها
قوس که یک نوع سازه با ظرفیت اجرا در دهانه های بسیار بزرگ است از قدیم مورد توجه بوده تا جایی که بناهایی را از جنس آجر و سنگ ساخته شده که دهانه هایی بسیار بزرگ دارند . در این میان پوسته های بتنی پیش ساخته که قابلیت تحمل گشتاور خمشی و شکل پذیری خوبی دارند می توانند با این سیستم دهانه های فوق العاده بزرگی را پدید آورند.
دانلود فایل


پاورپوینت سازه های پوسته ای پیش ساخته

سازه های پوسته ای پیش ساخته, دانلود پاورپوینت سازه های پوسته ای پیش ساخته, پاورپوینت در مورد سازه های پوسته ای پیش ساخته, تحقیق سازه های پوسته ای پیش ساخته, پاورپوینت درباره سازه های پوسته ای پیش ساخته, پاورپوینت راجع به سازه های پوسته ای پیش ساخته, ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید