دینا فایل / پاورپوینت نحوه استفاده از QFD در تدوين استراتژي های رقابتی توليد و عمليات
پاورپوینت نحوه استفاده از QFD در تدوين استراتژي های رقابتی توليد و عمليات
پاورپوینت نحوه استفاده از QFD در تدوين استراتژي های رقابتی توليد و عمليات
دانلود پاورپوینت نحوه استفاده از QFD در تدوين استراتژي های رقابتی توليد و عمليات،
با فرمت ppt و در 38 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از پاورپوینت :
با فرمت ppt و در 38 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از پاورپوینت :
استفاده از QFD در برنامه ريزي استراتژيك توليد صنعتي در NPM
گام 1) تعريف محيط كسب و كار-
در اين مرحله مديريت ارشد NPM بخش بندي فعلي بازار خود را با نگاه به بخشهاي جديد بازار كه ميخواهند وارد شوند، معرفي كردند. براي اين بخشهاي بازار، NPM معيارهاي برنده شدن در سفارش و پس از آن استراتژيهاي كسب و كار خود را تعريف نمود. (شكل 1). اين استراتژيها خصوصيتها (ويژگيهاي) كسب و كار مطلوب NPM است. ”درجه اهميت“ كه اهميت نسبي هر استراتژي كسب و كار را نشان ميدهد بوسيله مديريت ارشد و بر اساس تجربيات آنها و اطلاعات در دسترس مشخص شده بود. (مثل جايگاه رقبا، بررسيهاي بازار و گزارش شكايات). وزنها از 1 تا 10 كه يك مقياس سنتي براي قضاوت مديران است، امتيار بندي شده بود. ”تنوع بخشي مشتري محور“ و ”تركيب محصول گسترده“ مهمترين استراتژيهاي كسب و كاري بودند كه مورد توجه قرار گرفته بودند.
گام 2) مرحله تدوين استراتژيهاي وظيفهاي:
استراتژي كسب و كار در ماتريس 1 به همه استراتژيهاي سطح وظيفهاي ترجمه گرديد. (شكل قبلي). يك جلسه QFD كه مديريت ارشد و همه مديران سطح وظيفهاي در آن مشاركت داشتند براي شناسايي مناسب ترين استراتژيهاي سطح وظيفهاي كه بهترين برآورنده ”نداي كسب و كار“ باشد، تشكيل شده بود. سقف ماتريس براي شناسايي تعاملات همه استراتژيهاي سطح وظيفهاي بكار گرفته شده است. وزن نسبي همه استراتژيهاي وظيفهاي مهم به درجه اهميت ويژگيهاي مطلوب براي مرحله بعد تبديل ميشود. همه استراتژيهاي وظيفهاي كه وزن نسبي بيشتر از 9 و آنهايي كه با آنها تعامل مثبت قوي داشتند به مرحله بعد منتقل شدند. ”كارخانه درون كارخانه“ بعنوان مؤثرترين استراتژي توليد صنعتي براي كسب و كار شناخته شده بود.
گام 1) تعريف محيط كسب و كار-
در اين مرحله مديريت ارشد NPM بخش بندي فعلي بازار خود را با نگاه به بخشهاي جديد بازار كه ميخواهند وارد شوند، معرفي كردند. براي اين بخشهاي بازار، NPM معيارهاي برنده شدن در سفارش و پس از آن استراتژيهاي كسب و كار خود را تعريف نمود. (شكل 1). اين استراتژيها خصوصيتها (ويژگيهاي) كسب و كار مطلوب NPM است. ”درجه اهميت“ كه اهميت نسبي هر استراتژي كسب و كار را نشان ميدهد بوسيله مديريت ارشد و بر اساس تجربيات آنها و اطلاعات در دسترس مشخص شده بود. (مثل جايگاه رقبا، بررسيهاي بازار و گزارش شكايات). وزنها از 1 تا 10 كه يك مقياس سنتي براي قضاوت مديران است، امتيار بندي شده بود. ”تنوع بخشي مشتري محور“ و ”تركيب محصول گسترده“ مهمترين استراتژيهاي كسب و كاري بودند كه مورد توجه قرار گرفته بودند.
گام 2) مرحله تدوين استراتژيهاي وظيفهاي:
استراتژي كسب و كار در ماتريس 1 به همه استراتژيهاي سطح وظيفهاي ترجمه گرديد. (شكل قبلي). يك جلسه QFD كه مديريت ارشد و همه مديران سطح وظيفهاي در آن مشاركت داشتند براي شناسايي مناسب ترين استراتژيهاي سطح وظيفهاي كه بهترين برآورنده ”نداي كسب و كار“ باشد، تشكيل شده بود. سقف ماتريس براي شناسايي تعاملات همه استراتژيهاي سطح وظيفهاي بكار گرفته شده است. وزن نسبي همه استراتژيهاي وظيفهاي مهم به درجه اهميت ويژگيهاي مطلوب براي مرحله بعد تبديل ميشود. همه استراتژيهاي وظيفهاي كه وزن نسبي بيشتر از 9 و آنهايي كه با آنها تعامل مثبت قوي داشتند به مرحله بعد منتقل شدند. ”كارخانه درون كارخانه“ بعنوان مؤثرترين استراتژي توليد صنعتي براي كسب و كار شناخته شده بود.
نحوه استفاده از QFD در تدوين استراتژي های رقابتی توليد و عمليات, دانلود پاورپوینت نحوه استفاده از QFD در تدوين استراتژي های رقابتی توليد و عمليات, پاورپوینت در مورد نحوه استفاده از QFD در تدوين استراتژي های رقابتی توليد و عمليات, تحقیق نحوه استفاده ا,,,
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید