تحقیق رمزگشایی از سوالات خانمها در اولین قرار عاشقانه

تحقیق رمزگشایی از سوالات خانمها در اولین قرار عاشقانه

تحقیق-رمزگشایی-از-سوالات-خانمها-در-اولین-قرار-عاشقانه

تحقیق رمزگشایی از سوالات خانمها در اولین قرار عاشقانه

 

خانم‌ها در دنیای قرارملاقات‌های عاشقانه بسیار باهوش هستند. آنها معمولاً با مجموعه‌ای از سوالات برای آشنایی با همسر آینده شان سر اولین قرار می‌آیند و این سوالها را از همه مردهایی که به تازگی برای ازدواج با آنها آشنا می‌شوند، می‌پرسند.

این سوالات بسیار هوشمندانه هستند و ممکن است علیه شما عمل کنند.

به همین دلیل اگر می‌خواهید همسر آینده خود را به دست آورید و قربانی ذکاوت او نشوید، باید این سوالات و انگیزه‌های پشت آنها را بدانید.

بیشتر زن‌ها می‌دانند در مردها به دنبال چه منافعی هستند. به همین دلیل است که این سوالات استاندارد را به محض اینکه فرصت پیدا کنند از آنها می‌پرسند. این سوالات به خانم‌ها کمک می‌کند در وقتشان صرفه‌جویی کنند و اطلاعات لازم را درمورد مرد موردنظرشان به دست آورند.

اگر از قبل بدانید که خانم‌ها با این سوالات در ذهنشان به ملاقات شما خواهند آمد، خودتان برای پاسخگویی قوی‌تر خواهید کرد چون دیگر می‌دانید می‌خواهند چه بکنند و آنقدر خودتان را قوی می‌کنید که این شما باشید که دینامیک رابطه را تعیین می‌کنید نه آنها.

بااینکه دانستن سوالاتی که خانم‌ها ممکن است در اولین قرارملاقات از شما بپرسند خیلی مهم است اما اینکه انگیزه‌های پشت این سوالات را بدانید مهم‌تر است.
قصد و نیت‌هایی که خانم‌ها از آقایان پنهان می‌کنند

خانم‌ها برای ازدواج با مردها دو دلیل اصلی دارند: منافع خارجی و منافع داخلی.

پشت این منافع، شما می‌توانید احساس ببینید. واقعاً همینطور است. خانم‌ها به دنبال همین احساس هستند.

اگر این واقعیت را نادیده بگیرید آنوقت دنیای دوستی‌ها و عاشقی‌ها شما را زنده‌زنده می‌بلعد و با دلی شکسته می‌مانید.

خوب اجازه بدهید از نزدیک‌تر به آن نگاه کنیم

منافع خارجی دارایی‌های مادی و فرصت‌هایی هستند که در وقت و تلاش خانم‌ها صرفه‌جویی می‌کنند و به آنها احساس امنیت و لوکس بودن می‌دهند. درحالیکه منافع داخلی چیزهایی مثل ماجراجویی‌ها و چالش‌ها هستند که به آنها حس هیجان و لذت می‌دهد.

و درست مثل این دو انگیزه اصلی، مردها هم به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند: یا حمایت‌کننده می‌شوند یا عاشق‌پیشه.

چیزی که متوجه می‌شوید این است که مردان حمایت‌کننده، منافع خارجی را ارائه می‌کنند و مردان عاشق‌پیشه منافع داخلی را.

بنابراین دلیل اینکه خانم‌ها این سوالات را از شما می‌پرسند این است که ببینند شما جزء کدام دسته از مردها هستید. به این ترتیب می‌فهمد که چطور باید شما را در چارچوب زندگی‌اش جا دهد.

دانلود فایل


تحقیق رمزگشایی از سوالات خانمها در اولین قرار عاشقانه

دانلود رمزگشایی از سوالات خانمها در اولین قرار عاشقانه , دانلود , رمزگشایی از سوالات خانمها در اولین قرار عاشقانه , رمزگشایی از سوالات خانمها در اولین قرار عاشقانه , رمزگشایی از سوالات خانمها , دانلود رمزگشایی از سوالات خانمها , ,,,

روانشناسی و علوم تربیتی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
روانشناسی و علوم تربیتی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید