بررسي تاثير مسواك زدن ظهر هنگام در كنترل پلاك ميكروبي در روزه داران

بررسي تاثير مسواك زدن ظهر هنگام در كنترل پلاك ميكروبي در روزه داران

بررسي-تاثير-مسواك-زدن-ظهر-هنگام-در-كنترل-پلاك-ميكروبي-در-روزه-داران

مقدمه:
مهمترين هدف در علم دندانپزشكي پيشگيري است. پيشگيري اساسي ترين روش مبارزه با مشكل بيماري هاي پريودنتال مي باشد و سعي بر اين است كه با ارائه برنامه‌هاي بهداشتي مناسب و ارتقاء آگاهي مردم شيوع بيماري هاي پريودنتال را به حداقل برسانيم.
جهت برنامه ريزي هاي صحيح بهداشتي لازم است تا اطلاعاتي جامع و مطابق استانداردهاي جهاني در اختيار داشت و با ارزيابي دقيق اطلاعات و راه هاي عملي مناسب مبتني بر تحقيق راههايي جهت روش هاي كنترل بهداشت دهان ارائه نمود.
آموزش مستمر بهداشت دهان و دندان از ايجاد و پيشرفت اين بيماري جلوگيري مي‌كند و مي تواند آن را كنترل نمايد. در اين مورد تحقيقات اپيدميولوژيكي مهمي انجام شده است.
بيماري هاي پريودنتال همچنان با صفت شايعترين همراه مي باشند و مهمترين علت از دست رفتن دندانهاي افراد بالغ به شمار مي آيند.
با ارائه برنامه هاي عملي براي ارتقاء سطح آگاهي مردم سعي بر آن است كه بتوان ايجاد اين بيماريها را به حداقل رساند.
بيماري هاي پريودنتال از مهمترين بيماري هايي است كه از ديرباز گريبانگير بشر بوده است و از عوامل از دست دادن دندانها بعداز سنين ميانسالي مي باشد.
طبق آمارهاي گرفته شده بيش از 95% افراد بالاي سنين 30 تا 40 سال به نوعي از اين بيماري رنج مي برند و متاثر گشته اند.
امروزه چنين برآورد مي شود كه 67 ميليون بزرگسال آمريكا مبتلا به اين گونه بيماري مي باشند و بيش از 20 ميليون به دليل ابتلا به اين بيماري تمامي داندانهاي طبيعي خود را از دست داده اند.

فهرست:
مقدمه
مسواك
نخ دندان
دلايل انتخاب موضوع
اهداف
هدف كلي
اهداف اختصاصي
فرضيات
تعريف عملي واژه ها
جامعه مورد بررسي و تعداد نمونه ها
روش و نحوه اجراي تحقيق
مسائل اخلاقي تحقيق

دانلود فایل


بررسي تاثير مسواك زدن ظهر هنگام در كنترل پلاك ميكروبي در روزه داران

پزشکی , بررسی , مسواک زدن , دندانها,روزه داران,تحقیق در مورد مسواک زدن,دانلود تحقیق بهداشت دندان,بیماری های داندان و دهان,نخ دندان,پلاک میکروبی دندان,بررسي تاثير مسواك زدن ظهر هنگام در كنترل پلاك ميكروبي در روزه داران

پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
سایر رشته های پزشکی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید