گزارش كارآموزي رشته کامپیوتر ـ رايانه كار درجه 1 ـ 100

گزارش كارآموزي رشته کامپیوتر ـ رايانه كار درجه 1 ـ 100

گزارش-كارآموزي-رشته-کامپیوتر-ـ-رايانه-كار-درجه-1-ـ-100

قسمتی از متن:
معمولاً جهت بهره گيري بهينه و سازماندهي بهتر اطلاعات ديسك فيزيكي را از لحاظ منطقي به چند قسمت با اندازه هاي دلخواه تقسيم مي كنند كه هر قسمت آن با يك حرف بزرگ انگليسي نامگذاري شده و درايور (Drive) ناميده مي شود. به اين عمليات پارتيشن بندي گفته مي شود.
پس از آنكه پارتيشن بندي بر روي هاردديسك انچام شد و سيستم عامل و نرم افزارهاي مورد نظر بر روي آن نصب گرديد، امكان تغيير اندازه پارتيشن ها وجود ندارد ، پس از ابتدا بايد تقسيم بندي مناسبي را انجام داد. زيرا با پارتيشن بندي مجدد هاردديسك ، كليه اطلاعات هاردديسك از بين مي رود و بايد دوباره سيستم عامل و نرم افزارها بر روي هاردديسك نصب شوند.
براي درايوي كه مي خواهيد سيستم عامل ويندوز XP را بر روي آن نصب كنيد، بايد به اندازه كافي فضا در نظر بگيريد پيشنهاد مي شود حداقل 4 گيگابايت براي اين درايور در نظر گرفته شود.

فهرست مطالب:
پارتيشن بندي ديسك سخت
فرمت كردن درايوها 
نصب ويندوز XP 
كار با Control Panel 
كار با برنامه‏هاي بهينه سازي 
نحوه اجراي برنامه هاي ديگر NU از
طريق برنامه Norton system doctor  
آشنايي با مفاهيم اوليه ارتباطات  
آشنايي با برخي از اصطلاحات شبكه  
آدرس دهي  
تنظيمات كلمه عبور كاربران 
استفاده از پروتكل هاي امنيتي 
دانلود فایل


گزارش كارآموزي رشته کامپیوتر ـ رايانه كار درجه 1 ـ 100

گزارش كارآموزي رشته کامپیوتر,دانلود گزارش کارآموزی,خرید پروژه کارآموزی,پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر,خرید گزارش کارورزی کامپیوتر,رايانه كار درجه

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید