بررسی عزت نفس و مقوله خود ارزشمندی

بررسی عزت نفس و مقوله خود ارزشمندی

بررسی-عزت-نفس-و-مقوله-خود-ارزشمندی

مقدمه:
عزت نفس و مقوله خود ارزشمندی یکی از اساسی ترین علت رشد مناسب شخصیت جوانان می باشد .بهره گیری از قدرت تصمیم گیری اعتماد به نفس قوی و اراده وخلاقیت و نوآوری سلامت فکر و بهداشت روانی رابطه با میزان وچگونگی عزت نفس واحساس ارزشمندی دارد.امروزه در درمان خیلی از اختلالات شخصیتی ورفتاری نوجوانان وجوانان مشکل کمرویی ،لجبازی وپرخاشگری وارزیابی پرورش احساس عزت نفس وتقویت اعتماد به نفس ومهارتهای فردی واجتماعی آنان نقش موثر و بسزائی دارد .
برای اینکه کودکان ونوجوانان بتوانند از حداکثر خلاقیت فکری،ذهنی خود بهره مند گردند باید نگرش مثبت به خود ومحیط اطراف خود داشته باشند .
بی شک آنها که عزت نفس بالا دارند نسبت به همسالان خود در شرایط مساوی ، پیشرفت تحصیلی بالاتر و بازده بیشتر از خود نشان می دهند شیوه هایی که هرکدام از والدین در نظر می گیرند.هرکدام از این کسب ها در عزت نفس شخص نقش مهمی را ایفا می کند وعامل موثری که می تواند شخص را وادار نماید تا به نحوی موثر عمل نماید وبا جدیت وپشتکار کارهایش را انجام دهد عزت نفس است .


فهرست مطالب:
فصل اول
مقدمه
الف: خودارزشیابی
بیان مساله
هدف پژوهش
اهمیت موضوع
فرضیه  های پژوهش
تعریف و اصطلاحات
خانواده
شیوه های فرزند پروری
فصل دوم
مقدمه
والدین سخت گیر: (همتای ربع سوم در الگوهای شیفر)
والدین مقتدر: (همتای ربع اول در الگوهای شیفر)
تحصیلات والدین در رابطه با شیوه های فرزند  پروری
تک والدینی و تاثیر آن روی شیوه های فرزند  پروری
وضعیت اقتصادی اجتماعی در رابطه با شیوه های فرزند پروری 
سهل یا سخت گیری در شیوه های پرورش فرزندان
تحقیقات انجام شده در زمینه عزت نفس
فصل سوم
طرح کلی پژوهش
جامعه آماری مورد پژوهش
روش آماری
فصل چهارم
جداول
نمودار ها
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری
دانلود فایل


بررسی عزت نفس و مقوله خود ارزشمندی

پایان نامه عزت نفس ,تحقیق در مورد عزت نفس,دانلود تحقیق درباره عزت نفس,مقاله درباره عزت نفس,دانلود پایان نامه ارزشمندی فرزندان,مقوله خود ارزشمندی,خود ارزشمندی,شخصیت ,سلامت فکر,بهداشت روانی,شیوه های فرزند پروری ,والدین سخت گیر,والدین مقتدر

روانشناسی و علوم تربیتی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
روانشناسی و علوم تربیتی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید