ترجمه مقاله درس بازار برق (IEEE 2014) + فایل پاورپوینت مقاله

ترجمه مقاله درس بازار برق (IEEE 2014) + فایل پاورپوینت مقاله

ترجمه-مقاله-درس-بازار-برق-(ieee-2014)--فایل-پاورپوینت-مقالهتوضیحات:
فایل word ترجمه تخصصی مقاله بازار برق (2014 IEEE)+ پاورپوینت آماده + فایل اصل مقاله مناسب برای درس بازار برق (مباحث ویژه).

ترجمه شده توسط دانشجوی دکتری برق قدرت.
به همراه پاورپوینت آماده با کیفیت عالی.

ترجمه چکیده مقاله:

تغییرات تولید باد در بازار فقط انرژی مانند بازار برق ملی استرالیا (NEM) می تواند منجر به عدم قطعیت های سود قابل ملاحظه ای برای متصدی های تولید ایجاد کرده و به طور قابل توجهی خرده فروشان را با ریسک افزایش قیمت مواجه کند. این مقاله یک مدن بازی Cournot برای بررسی رسمی این که چگونه فراریت تولید باد در یک بازار فقط انرژی متمرکز می تواند قیمت های دوره Peak/Shoulder را (مثلا برای تولید باد پایین) جهت خنثی سازی سود قبلی در طی دوره های غیر پیک باد (تولید زیاد باد) بالا ببرد. یک شبیه سازی مونت کارلو در محدوده ی بازی Couront به عنوان مساله ی بهینه سازی غیر خطی گذار جهت دستیابی به این اهداف فرموله شده است. مدل برای ناحیه ی استرالیای جنوبی از NEM که رشد بالایی در تولید باد را در سال اخیر تجربه کرده است. پیاده سازی شده است. نتایج مدل رفتار نقاط قیمت گذاری مشاهده شده در چند سال اخیر را پشتیبانی می کند این یافته ها پیامدهای قابل توجهی برای سودمندی در بازار فقط انرژی در سناریوهای با حضور بالای تولیدات متناوب را نتیجه می دهد.
دانلود فایل


ترجمه مقاله درس بازار برق (IEEE 2014) + فایل پاورپوینت مقاله

ترجمه مقاله بازار برق,دانلود ترجمه مقاله IEEE,ترجمه مقاله برق,دانلود مقاله های مهندسی برق,دانلود تحقیق بازار برق,پاور پوینت بازار برق,مقاله IEEE بازار برق,ترجمه برق قدرت,پروژه بازار برق,پروژه مباحث ویژه,پروژه برق قدرت,ترجمه آماده بازار برق

برق، الکترونیک، مخابرات

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید