سمینار کامل در مورد نحوه کنترل کوآدروتورها

سمینار کامل در مورد نحوه کنترل کوآدروتورها

سمینار-کامل-در-مورد-نحوه-کنترل-کوآدروتورهاتوضیحات مقاله:
چكيده:

در این پژوهش به منظور پایدارسازی و ایجاد عملکرد تعقیب مدل مرجع در یک سیستم کوآدروتور از یک کنترل کننده PID استفاده می شود. سپس معادلات دینامیکی حاکم بر سیستم را به منظور طراحی کنترل کننده ارائه خواهیم نمود. هدف کنترلی نیز بهبود پاسخ سیستم کوآدروتور برای برخی پارامترهای سیستم مانند زوایای اویلری (زوایای غلتش یا ، شیب یا و انحراف یا ) و همچنین موقیعت مطلق کوآدروتور در دستگاه مختصات دکارتی(x, y ,z) می باشد. عملکرد کنترل کننده طراحی شده نیز از طریق برخی فاکتورهای حوزه زمان مانند آورشوت، زمان نشست و خطای حالت ماندگار ارزیابی می شود. برای شبیه سازی نیز از ورودی های ثابت و سینوسی به منظور نمایش عملکرد کنترل کننده استفاده شده است. نتایج شبیه سازی در پایان مقاله، عملکرد قابل قبول کنترل کننده را نشان خواهد داد.

فهرست:
مقدمه
پیکربندی یک کوآدروتور
سینماتیک یک کوآدروتور
استراتژی کنترلی
نتایج شبیه سازی
نتیجه گیری
مراجع

توضیحات پاورپوینت :
مقدمه:
سیستم Quad rotor یک وسیله نقلیه هوایی است که به منظور انجام پروازهای مستقل طراحی شده است. این سیستم در حقیقت یک پیکربندی کوچکی از وسایل نقلیه بدون سرنشین (UAV) است. سیستم Quad rotor که در برخی مواقع Quad Copter نیز نامیده می شود، یک سیستم چند ملخه است که به کمک چهار روتور از زمین بلند شده و حرکت می کند. جزء سازه های رتوردار بوده و نقطه مقابلی برای هواپیماهای بال ثابت محسوب می شود. کنترل حرکتی این سیستم از طریق تغییر سرعت چرخشی یک یا بیشتر از ملخ های چرخان صورت می گیرد، در نتیجه منجر به تغییر درگشتاور بار شده و با توجه به مشخصات پیشرانی و بلند شدن تغییر خواهند نمود.

فهرست:
مقدمه
ساختمان و اجزای اصلی
قواعد مربوطه
مزایا و معایب
کاربردها
مدل سازی دینامیکی
شبیه سازی
نتیجه گیری
مراجع


این سمینار همراه با یک فیلم آموزشی ارائه شده است.
دانلود فایل


سمینار کامل در مورد نحوه کنترل کوآدروتورها

سمینار کوآدروتور,نحوه کنترل کوادروتور,تحقیق درباره کوادروتور,دانلود پاورپوینت در مورد کوادروتورپ,مقاله درباره کوادروتور,پیکربندی یک کوآدروتور,سینماتیک یک کوآدروتور,طراحی کنترل کننده PID برای سیستم کوآدروتور,کنترل pid کوادروتور,کنترل کننده ها

برق، الکترونیک، مخابرات

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید