پروژه ويژه ارتقاء رتبه شغلي عالي - دبیری

پروژه ويژه ارتقاء رتبه شغلي عالي - دبیری

پروژه-ويژه-ارتقاء-رتبه-شغلي-عالي--دبیری

چکیده :
یادداشت های یک معاون مدرسه ، در کارگاه آموزشی خلاقیت و نو آوری در برنامه های معاونان آموزشی مدرسه ها " که توسط اداره ی آموزش و پرورش و به مدرسی دکتر مرتضوی برگزار می شود ، سخن گفتیم. مدرس کارگاه ، هجده موضوع را به بحث و تبادل نظر گذاشته بود . وی برای گفت و گوی گروهی نخست که یک ساعت و نیم طول کشید ، پنج موضوع را مشخص کرده بود و از معاونان شرکت کننده که به گروههای هشت نفره تقسیم شده بودند ، خواسته بود در ارتباط با هر پنج موضوع بحث کنند .بعد از پایان بحث گروهی ، ارائه یافته ها توسط سخن گویان گروهها آغاز شده بود وبا وجود اینکه هر گروه ، راجع به هر پنج موضوع بحث کرده بود ، ولی با هدایت دکتر مرتضوی ، سخنگویان تنها به ارائه گزارش در یک محور خاص پرداخته بودندو...اکنون ادامه یادداشت ها را در پی می آوریم.پس از آنکه سخن گویان گروه های "اندیشه ورزان " و "شایستگان"، گزارش خودشان را در مورد مدیریت برنامه های آغازین و مدیریت زنگ تفریح ارائه دادند ، دکتر مرتضوی گفت: " تا پایان جلسه ی امروز ، وقت زیادی نداریم و هنوز ارائه گزارش سه موضوع دیگرباقی مانده است . پس از ارائه این گزارش ها تا شنبه آینده تعطیل هستند و دوباره هفته ی بعد در خدمتتان خواهیم بود و موضوعات دیگری را در پی می گیریم."
همهمه ای در سالن در گرفت و همه به دکتر مرتضوی ، از این که گفته بود تا شنبه ی آینده تعطیل هستید، اعتراض کردند. مدرس کارگاه حرفش را پس گرفت و گفت:" فی الواقع کارگاه تعطیل است .شما که باید به مدرسه بروید و به تمام معنا با بچه ها سروکار داشته باشید..."و بعد، از آقای آزادگر، سخنگوی " گروه گل سرخ محمدی" درخواست کرد ،خلاصه بحث های اعضای گروه در ارتباط با مدیریت شناخت فراگیران را در اختیار اعضای شرکت کننده در کارگاه قرار دهد.
کلاسهای ICDL بالاخره به دردمان خوردند و از چیزهایی که در آنها یاد گرفته بودیم ، استفاده کردیم. بعد افزود : "باور کنید درست کردن پاورپوینت ،آن هم از نوع ساده ای که الان خواهید دید خیلی راحت است. من سخن گوی گروه شدم و قرار شد ،خلاصه مطالب را یادداشت کنم . ولی چون رایانه کیفی در اختیار داشتم و نرم افزارهای مرتبط با پاور پوینت هم در حافظه آن موجود بود ، هرچه را گفته و تصویب می شد ، بلافاصله تایپ می کردم و در یکی از قاب های پاورپوینت قرار می دادم." بعد، اولین تصویر را که مربوط به قاب اول بود ، روی پرده انداخت:


فهرست:
چکیده
مدیریت شناخت فراگیران
شرح وظایف معاون هنرستان فني و كاردانش
مدیریت کلاس در مقابل یادگیری فعال
علل و عوامل بی نظمی دانش آموزان را می‌توان به پنج دسته تقسیم کرد
در مدارس شبانه چگونه این مهارت آموزی را به دانش آموزان می آموزید
شرح وظایف پست های سازمان مدارس
تشكيل گروهاي آموزشي در دبيرستان و همكاري لازم با رابط هر گروه..
نظارت بر عملكرد دانش آموزان شاخه كار و دانش
نظارت بر حسن عملكرد كاركنان اداري و آموزشي دبيرستان
اقدام به ثبت علت ترك تحصيل دانش آموزان
فراهم ساختن امكانات لازم در امور بهداشتي دانش آموزان 
منابع و مآخذ 
دانلود فایل


پروژه ويژه ارتقاء رتبه شغلي عالي - دبیری

پروژه ويژه ارتقاء رتبه شغلي عالي , دبیری,شرح وظایف معاون هنرستان فني و كاردانش ,شرح وظایف پست های سازمان مدارس ,تحقیق در مورد مورد ارتقا رتبه دبیران,تحقیق در مورد رتبه شغلی دبیر مدرسه,نحوه ارتقا رتبه شغلی,دبیر دبیرستان,عملكرد كاركنان اداري و

روانشناسی و علوم تربیتی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید