تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

تحقیق-جامع-و-کامل-با-عنوان-استراتژیهای-بازاریابی-در-مرحله-افول-بازار

مقدمه:
 بیشتر محصولات ،سرانجام وارد مرحله پیری یا افول خود درچرخه حیات محصول می شوند. باکاهش فروش ها، دوباره ظرفیت مازاد تولید پدیدار می شود. بارقابت سخت ونبرد رقبای باقیمانده برای حفظ سطح فروش خود در این مرحله ،سود های آنها نیز کاهش می یابد در نتیجه خرد جمعی حکم می کند که شرکت ها یا باید تولیدات این محصولات را متوقف کنند یا برای حداکثر نمودن سود در کوتاه مدت از آنها برداشت کنند. اما این شرکت ها می توانند از استراتژی های دیگری نیز استفاده نمایند .آنها می توانند تلاش کنند تا جایگاه خود را در حین زوال بازار حفظ کنند،جایگاه خود را بهبود ببخشند یا تلاش های خود را روی یک یا چند تقاضا یا بازار بسیار خاص متمرکز کنند.

فهرست:
 مقدمه
ویژگی مرحله افول
استراتژی های  مرحله افول
متغیر های وضعیتی استراتژی برداشت
متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ(نگهداری
متغیر های وضعیتی استراتزی بازمانده سود آور
متغیر های وضعیتی استراتزی بازار بسیار خاص وکوچک
مشخصات بازار
پیش بینی تقاضا
روش های کیفی
روش های کمی
مشخصات رقبا
موقعیت رقابتی
شدت رقابت
مشخصات شرکت
سهم بازار(MS)
دسته­ بندی منابع سازمان
قابلیت وشایستگی­های محوری سازمان
وفاداری
شاخص های سنجش وفاداری مشتریان
منابع
دانلود فایل


تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

تحقیق درباره استراتژی مدیریت,دانلود تحقیق مدیریت بازار,تحقیق در مورد استراتژیهای بازاریابی, استراتژیهای ,بازاریابی, افول بازار,مقاله مدیریت,دانلود تحقیق مدیریت افول بازار,وفاداری مشتریان

مدیریت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید