گانت چارت پیاده سازی 5s

گانت چارت پیاده سازی 5s

گانت-چارت-پیاده-سازی-5s

توضیحات:
نظام 5s نخستین بار توسط ژاپنی ها به اجرا در آمد و نام این نظام هم تشکیل شده از پنج S است. 5s پیش شرط اجرای موفقیت آمیز سایر سیستم ها  و مدلها می باشد و مزیت آن این است که در همه جا قابل پیاده سازی است.
اجرای  5sبرای رسیدن به هدف های متعددی اجرامی شود.برخی از مهم ترین هدف ها عبارتند از ایمنی و بهداشت ، بهره وری ، صرفه جویی در هزینه ها ،کیفیت و پیشگیری از خرابی ها در محیط هایی که بااجرای نظام آراستگی مدیریت می شوند ، اشیا زاید و غیر ضروری وجود ندارد و اقلام موجود با نظمی خاص مرتب می شوند و این امرتا حد زیادی موجب صرفه جویی و ایمنی محیط خواهد شد . اجرای منظم مراحل نظام آراستگی محیطی پاکیزه وبهداشتی رافراهم می آورد و از همه مهم ترتلاش برای ایجاد عادت های صحیح درکارکنان مهم ترین عامل درتحقق محیط های آراسته است واین مهم دراجرای بند پنجم حاصل خواهدشد. وجودمحیطی سامان یافته ازلوازم تولید یاارائه خدمات باکیفیت است.
از ضرورت های مقدم بودن اجرای این نظام می توان به نمونه های زیر اشاره گردد:
سرعت دستیابی افزایش می یابد.
نتایج برای همه ی افراد قابل درک است .
محیط کاری تمیز و سازمان یافته خواهد شد.
عمر وسایل و آلات کار افزایش می یابد.
هزینه پیاده سازی پایین

عبارت « پنج اس »5s براساس حروف ابتدای پنج واژه ژاپنی انتخاب شده است:
ساماندهی Seiri
پاكیزه سازی Seiso
نظم و ترتیب Seiton
استانداردسازی Sekitsu
انضباطShitsuke
در این فایل مراحل پیاده سازی نظام آراستگی (5s)  بصورت گانت چارت در محیط نرم افزار مایکروسافت پروجکت آورده شده است. این گانت چارت بصورت جامع و عمومی می باشد و و برای هر شرکت یا سازمانی با توجه به شرایط آن میتوان این مراحل موجود در گانت چارت را پیاده سازی کرد.

دانلود فایل


گانت چارت پیاده سازی 5s

اجرای 5s, پیاده سازی 5s, نظام آراستگی, مراحل پیاده سازی پنج اس, نظام آراستگی 5S , دانلود مراحل پیاده سازی 5s ,گانت چارت پیاده سازی 5s,چارت پیاده سازی,بهره وری,صرفه جویی در هزینه ها,کیفیت و پیشگیری از خرابی ها,دانلود گانت چارت پیاده سازی

صنایع

فایل های جدید