انواع پروتکل هاوپروتکل های مسیریابی

انواع پروتکل هاوپروتکل های مسیریابی

انواع-پروتکل-هاوپروتکل-های-مسیریابیقسمتی از متن:

اصطلاح Routing protocols اشاره به پروتکل‌هایی مثل OSPF و RIP وMOS... دارد که برای انتخاب بهترین مسیر درلایه سوم شبکه‌‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما اصطلاح Routed protocols اشاره به پروتکل‌هایی مانند IPX و IP و... داشته که به طور کلی نوع ارسال و دریافت پیام‌ها را تعیین کرده و طرز آدرس‌دهی شبکه را تعیین می‌نمایند. هر یک از پروتکل های Routed از تعدادی پروتکل Routing برای انجام وظایف خود بهره می‌گیرند. جدول زیر برخی از پروتکل‌های Routing مربوط به پروتکل‌های Routed را نشان می‌دهد.
هر روتر با توجه به پروتکل‌ مسیریابی خود در حافظه خود دارای جدول مسیریابی است که ساختار این جدول برای هر پروتکل متفاوت است. الگوریتم مسیر یابی، یک فرمول یا پرسه‌ی ریاضی است که با اعمال آن بر روی جدول مسیریابی «مطلوبیت» یا «میزان بهینگی» مسیرهای مختلف محاسبه شده و براساس آن مطلوب‌ترین و بهینه‌ترین مسیر بدست می‌آید. این کدها نیز در حافظه روتر ذخیره شده‌اند و برای هر پروتکل نیز متفاوت است.


فهرست مطالب:

فصل اول(پروتکل‌های مسیریابی)  
انواع الگوریتم‌های مسیریابی 
مسیریابی درونی و بیرونی  
آشنایی با انواع پروتکلهای اینترنتی در طراحی وب   
فصل دوم(CMOS&MOS)  
آشنايي با تكنولوژي CMOS  
مزاياي CMOS  
MOS Protocol 
معماری MOS  
طرح معماری MOS 
MOS Profile 
مزایای معماری MOS 
کاربرد پروتکل MOS 
MOS و تلاش AP     
MOS و تلاش BBC     
نقش MOS در آینده     
Active Mode 
Passive Mode 
جمع بندی     
منابع و مراجع 

دانلود فایل


انواع پروتکل هاوپروتکل های مسیریابی

انواع پروتکل,پروتکلcmos,پروتکلmos,الگوریتم های مسیریابی,شبکه‌های خودمختار,Telnet,تحقیق در مورد پروتکل,انواع پروتکل های,پروتکل OSPF,پروتکل RIP ,پروتکل MOS,پروژه پروتکل های مسیریابی,دانلود تحقیق در مورد پروتکل های مسیریابی

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید