طرح توجیهی تولید انواع کنسانتره ( دام ، طیور ،آبزیان)

طرح توجیهی تولید انواع کنسانتره ( دام ، طیور ،آبزیان)

طرح-توجیهی-تولید-انواع-کنسانتره-(-دام--طیور-آبزیان)

مقدمه:
تغذيه علمي است که دانش بيوشيمي و فيزيولوژي را تواما و با مفهومي مشترک در ارتباط با يک ارگانيزم و تامين غذاي آن بيان ميکند . تغذيه شامل جرياني است که در آن سلولهاي بدن موجود زنده با بخشي از محيط شيميايي خارج که براي تامين مواد مورد نياز جهت انجام مطلوب واکنش هاي متابوليکي و شيميايي براي رشد، نگهداري، کار و توليد ضروري است در ارتباط مي باشد.
غذا به ماد ه اي اطلاق مي شود که حيوان بتواند پس از خوردن، آن را هضم و جذب کرده و به مصرف برساند. به آن قسمت از ماده غذايي که به مصرف واقعي حيوان مي رسد، ماده ي مغذي گفته مي شود.
استفاده از خوراک آماده براي تغذيه دام به واسطه ايجاد امکان مصرف ضايعات صنعتي و پسماند هاي کشاورزي در جهت کسب ارزش افزوده و همچنين سهولت حمل و نقل، در سالهاي اخير رو به فزوني نهاده است.
ضمن اينکه تغذيه دام با اين نوع خوراک مي تواند از بروز امراضي که به دليل وجود الودگي هاي مختلف در غذاي دام پديد مي ايد جلوگيري نمايد.
براي ايجاد شرايط بهره بردار ي اقتصادي از دام بايد مجموعه اي از مواد که در يک نوع علوفه به تنهايي گرد هم نمي آيند با هم مخلوط و آسياب نمود . اين ترکيب کنسانتره اي را تشکيل مي دهد که متشکل از مجموعه اي از مواد غذايي است که قادر است همه عناصر و مواد ضروري بدن دام را در حد نياز آن برطرف ک ند.مواد موجود در کنسانتره عبارتند از انواع پروتئين ها که از موادي چون کنجاله پنبه تامين مي شود، کربوهيدراتها که از غلات و ملاس و تفاله چغندر تشکيل مي گردد، چربي ها ، مواد معدني وانواع ويتامينها.

فهرست مطالب:
خلاصه طرح
مقدمه
توجیه اقتصادی طرح
سرمايه گذاري ثابت طرح
جمع کل هزینه های ثابت
هزینه های جاری طرح
جمع هزينه هاي جاري طرح
سرمايه در گردش
جمع کل سرمایه گذاری طرح
فروش
برآورد هزينه هاي عملياتي و غير عملياتي
محاسبه دوره برگشت سرمايه
محاسبه نقطه سر به سر در 100% تولید
محاسبة كارمزد وام
جدول بازپرداخت اصل و كارمزد تسهيلات

مناسب برای:
- اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
- گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
- ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
- گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
- ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی
- مناسب جهت اجرای طرح کارآفرینی و ارائه دانشجویی
دانلود فایل


طرح توجیهی تولید انواع کنسانتره ( دام ، طیور ،آبزیان)

طرح توجیهی تولید انواع کنسانتره,تولید انواع کنسانتره,دانلود طرح توجیهی تولید انواع کنسانتره,کارآفرینی تولید انواع کنسانتره,طرح کسب و کار تولید انواع کنسانتره,طرح کارآفرینی تولید انواع کنسانتره,امکان سنجی تولید انواع کنسانتره,برآورد هزینه تولید

کشاورزی و زراعت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید