پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک

پاورپوینت-تحلیل-مجتمع-مسکونی-کپنهانگ-دانمارک

دانلود پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک،
با فرمت ppt و در 20 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مجتمع مسکونی VM  اولین منطقه مسکونی در جدید ترین قسمت شهر کپنهاگ دانمارک است که از دید بالا (سایت پلان) مجتمع بصورت حروف V و M انگلیسی مشاهده می شود.
 شکستگی و مورب بودن اضلاع ساختمان V در ساختمان  M نیز تکرار شده است ، این یکی از مهمترین ویژگی های این ساختمان محصوب می شود .
در این پروژه گونه ای از اصل لکوربوزیه در مورد ساختمان مسکونی  واحد تفسیر شده است : راهروهای مرکزی همه طبقات و آپارتمانها را بهم متصل کرده و نور را در سرتاسر حفره میانی ساختمان به اشتراک گذاشته است.
دانلود فایل


پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک

تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک, دانلود پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک, پاورپوینت در مورد تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک, تحقیق تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک, پاورپوینت درباره تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک, پاورپوینت را,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید