پاورپوینت کارگاه آموزشی محاسبات سلولی و قلب راکتور CITATION &WIMS

پاورپوینت کارگاه آموزشی محاسبات سلولی و قلب راکتور CITATION &WIMS

پاورپوینت-کارگاه-آموزشی-محاسبات-سلولی-و-قلب-راکتور-citation--wims

دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی محاسبات سلولی و قلب راکتور CITATION  &WIMS،
با فرمت ppt و در 128 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
WIMS    کد محاسبات سلولی
کد محاسبات سلولی راکتور:
برای بدست آوردن توزيع شار نوترون حرارتی و مقدار ضريب تکثير موثر می بايست به حل معادلات ترابرد پرداخت.  در عمل محاسبات مورد نياز مهندسی توسط روشهای يقينی محقق ميشود.
متاسفانه با روشهای يقينی حل معادلات ترابرد در کل  راکتور با منظور نمودن جزييات آن  و  وابستگی سطح مقطع ها به انرژی عملی نيست.   به اين  دليل روش حل به  دو مرحله اصلی تقسيم ميشود:
1- محاسبات شبکه راکتور(محاسبات سلولی)
2- محاسبات قلب راکتور (شامل تمامی اجزا تشکيل دهنده قلب)
 ثابت های گروهی از محاسبات شبکه راکتور (محاسبات سلولی) بدست آمده و برای محاسبه ضرايب معادلات مرحله دوم بکار می روند. در محاسبات  شبکه راکتور با درنظرگرفتن هرسه متغِير مستقل در معادلات ترابرد نوترون تقريب هايی صورت ميگيرد:
 الف) - استفاده از گروههای انرژی: سطح مقطع های نوترونی توابع پيچيده ای از انرژی بوده و لازم است که آنها را به طريقی در بازه های گسسته انرژی ميانگيری نماييم.
ب)- ساده سازی نمايش هندسی-اغلب مسايل واقعی سه بعدی بوده و معمولا تقريب آنها به مدلهای دوبعدی ويا يک بعدی با شرايط مرزی مناسب ضروری است. در چنين مدلی برایMESH انجام محاسبات عددی تغييرات شار نوترون ميتوان محدوده را به اجزا گسسته يا تقسيم نمود.
دانلود فایل


پاورپوینت کارگاه آموزشی محاسبات سلولی و قلب راکتور CITATION &WIMS

کارگاه آموزشی محاسبات سلولی و قلب راکتور CITATION &WIMS, دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی محاسبات سلولی و قلب راکتور CITATION &WIMS, پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی محاسبات سلولی و قلب راکتور CITATION &WIMS, تحقیق کارگاه آموزشی محاسبات سلولی و قلب ر,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید