پاورپوینت روایت تصویری پیاده روهای شهر

پاورپوینت روایت تصویری پیاده روهای شهر

پاورپوینت-روایت-تصویری-پیاده-روهای-شهر

دانلود پاورپوینت روایت تصویری پیاده روهای شهر،
با فرمت ppt و در 43 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
حرکت پیاده طبیعی ترین، قدیمی ترین و ضروری ترین شکل جابجایی انسان در محیط است و پیاده روی هنوز مهمترین امکان برای مشاهده مکانها، فعالیتها و احساس شور و تحرک زندگی و کشف ارزشها و جاذبه های نهفته در محیط است.
به طور کلی می توان حرکت پیاده را به هفت فعالیت مختلف تقسیم کرد که عبارتند از: قدم زدن، ایستادن، نشستن، درازکشیدن، دویدن، بازی کردن و تماشا کردن.
پیاده روی دارای اهمیت اساسی در ادراک هویت فضایی، احساس تعلق به محیط و دریافت کیفیتهای محیطی است. چهره شهر بیشتر از طریق گام زدن در فضای شهری احساس می شود.
در دو سه دهه اخیر، در نتیجه اوج گیــری و حــاد شدن مشکــلات شهری مثل آلودگی محیط زیست، دشواری رفت و آمد، ناامنی راهها، انحطاط مراکز تاریخی شهرها، افت کیفیت فضاهای شهری، افول ارزشهای بصری و... واکنش گسترده ای علیه سلطه حرکت موتوری و کاهش تحرکات پیاده در جهان به وجود آمده است.
در این زمینه، بــازیابی و تــوسعه
فضـــاهـــای پیـــاده به یکی از محورهای برنامه ریزی و طراحی شهری بدل شده که از آن به عنوان ”جنبش پیــاده گستری“ یـاد می شود.
دانلود فایل


پاورپوینت روایت تصویری پیاده روهای شهر

روایت تصویری پیاده روهای شهر, دانلود پاورپوینت روایت تصویری پیاده روهای شهر, پاورپوینت در مورد روایت تصویری پیاده روهای شهر, تحقیق روایت تصویری پیاده روهای شهر, پاورپوینت درباره روایت تصویری پیاده روهای شهر, پاورپوینت راجع به روایت تصویری پیاده روهای,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید