پاورپوینت شبکه های wimax

پاورپوینت شبکه های wimax

پاورپوینت-شبکه-های-wimax

دانلود پاورپوینت شبکه های wimax،
با فرمت ppt و در 24 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه :
موارد کاربردی وایمکس:
اتصال به اینترنت از طریقwi-Fi hotspots
جایگزین مناسب ارتباطات با سیم وdsl
ایجاد سرویس های دیتا وارتباطات از راه دور
فراهم ساختن ارتباطات سیار
WiMAX  چیست WiMAX یك روش بی سیم فوق العاده سودمند و انقلابی در زمینه دسترسی تمامی كاربران (در هر سطحی) به اینترنت است. این نام از حروف اول كلمات:
Worldwide Intero Perability for Microwave Access
گرفته شده و همان گونه كه از نام آن پیدا است، راه حلی برای دسترسی به اینترنت از طریق امواج مایكروویو است. طراحان و مهندسان این روش بر آن هستند تا در آینده ای نزدیك ، دسترسی بی حد و مرز به اینترنت را برای تمامی كاربران تا حد دسترسی به تلفن همراه آسان كنند و همانگونه كه اكنون در اغلب كشورهای جهان، داشتن و استفاده ازیك تلفن قابل حمل،به پدیده ای معمولی مبدل شده است، دسترسی آسان و نامحدود به مكان به اینترنت، برای همگان حاصل شود. وای مكس در آینده بسیار نزدیك، اینترنت را در كنار شبكه مخابراتی قرار خواهد داد و چنان انقلابی را در این زمینه به وجود خواهد آورد كه روشن كردن اكثر كامپیوترهای قابل حمل،خانگی و یا خاص، مساوی با اتصال آنها به اینترنت باشد. این استاندارد از طرف IEEE معتبر شناخته شده و كد ۸۰۲.۱۶ از طرف این سازمان به آن اختصاص یافته است.
دانلود فایل


پاورپوینت شبکه های wimax

شبکه های wimax, دانلود پاورپوینت شبکه های wimax, پاورپوینت در مورد شبکه های wimax, تحقیق شبکه های wimax, پاورپوینت درباره شبکه های wimax, پاورپوینت راجع به شبکه های wimax, پاورپوینت آماده شبکه های wimax, تحقیق در مورد شبکه های wimax, ppt , pdf , تحقی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید