پاورپوینت کالایی شدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا

پاورپوینت کالایی شدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا

پاورپوینت-کالایی-شدن-دانشگاه-و-بازاریابی-معناگرا

دانلود پاورپوینت کالایی شدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا،
با فرمت ppt و در 21 اسلاید قابل ویرایش.


فهرست مطالب:
سوالات اساسی:
1- کالایی شدن چیست؟
2- کالایی شدن دانشگاه چیست؟
3- بازاریابی چیست؟
4- بازاریابی معناگرا چیست؟
5- معناگرایی چیست؟
6- چه ارتباطی بین کالایی شدن دانشگاه با بازاریابی معناگرا وجود دارد؟

بخشی از متن پاورپوینت:
1- کالایی شدن/کالاگرایی
مفهوم اول: تسلط یا حاکمیت محصول‌گرایی در فرآیند تدوین و تکمیل مکاتب بازاریابی
به این مفهوم که صرفاً به ویژگی‌های کالا توجه شده و از منظر فروشنده به مشتری و محصول نگاه می‌گردد.
مفهوم دوم: کالایی نگریستن دانشگاه
به این مفهوم که ما دانشگاه را یک کالا می‌بینیم با مختصات و ویژگی‌هایی که در محصول است. (کالا= Product)
مفهوم سوم: فقدان مزیت‌های مستتر در محصول برای ایجاد حق انتخاب در مشتری
به این مفهوم که ما دانشگاه را یک بعنوان یک کالای فاقد مزیت‌های بیشتر دانسته و درنتیجه آن را نسبت به سایر محصولات ترجیح نمی‌دهیم.
دانلود فایل


پاورپوینت کالایی شدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا

کالایی شدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا, دانلود پاورپوینت کالایی شدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا, پاورپوینت در مورد کالایی شدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا, تحقیق کالایی شدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا, پاورپوینت درباره کالایی شدن دانشگاه و بازاریابی م,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید