پاورپوینت بازاريابي بنادر

پاورپوینت بازاريابي بنادر

پاورپوینت-بازاريابي-بنادر

دانلود پاورپوینت بازاريابي بنادر،
با فرمت ppt و در 20 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
در بررسي حمل و نقل دريايي،توجه به سه بخش زير ضروري است:
شناور: بعنوان وسيله حمل و نقل.
كالا : آنچه كه بايد حمل شود.
بندر : واسط بين حمل و نقل دريايي و زميني.
رابطه اي كه هميشه بين شناور و كالا وجود دارد اين است كه، يا شناور بدنبال كالا است ويا آنكه كالا در جستجوي شناور.و بندر هم واسط بين حمل و نقل دريايي است.
بنادر دريك محيط كاملا رقابتي فعاليت مي كنند و از اين رو اهميت بازاريابي در مديريت و توسعه بندر در اغلب بنادر دنيا شناخته شده است.رقابت فزاينده بين بنادرمختلف،به جهاني شدن حمل و نقل و ارتباطات مرتبط مي شود.
بازاريابي،فرآيند برنامه ريزي مفاهيم،قيمت،ترويج و توزيع كالاها و خدمات است كه منجر به تغييراتي در اهداف فردي و سازماني مي شود.بازاريابي در بنادر مانند ساير بخش هاي اقتصادي شامل فعاليت هاي مرتبط با تحقيق در بازار و تحقق بازار مي باشد.فعاليت هاي تحقيقي امكان تجزيه و تحليل بازار،تعيين استراتژي  و تنظيم اهداف بنادر را فراهم مي نمايد پس از آن در مرحله تحقق، از ابزارهاي  بازاريابي براي رسيدن به اهداف استفاده مي شود.
دانلود فایل


پاورپوینت بازاريابي بنادر

بازاريابي بنادر, دانلود پاورپوینت بازاريابي بنادر, پاورپوینت در مورد بازاريابي بنادر, تحقیق بازاريابي بنادر, پاورپوینت درباره بازاريابي بنادر, پاورپوینت راجع به بازاريابي بنادر, پاورپوینت آماده بازاريابي بنادر, تحقیق در مورد بازاريابي بنادر, ppt , pd,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید