پاورپوینت نت پیشگیرانه

پاورپوینت نت پیشگیرانه

پاورپوینت-نت-پیشگیرانه

دانلود پاورپوینت نت پیشگیرانه،
با فرمت ppt و در 30 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از پاورپوینت :
نت (نگهداری و تعميرات)
نت مخفف کلمات نگهداری و تعميرات می باشد و بطورکلی می توان گفت که نت مجموعه برنامه ها و اقدامات به منظور نگهداشتن تجهيزات در سطح قابل قبول ازنظر عملياتی ( نگهداری ) و يا باز گرداندن تجهيزات معيوب به چرخه استفاده وبهره برداری می باشد و نتيجه مورد انتظار از اين اقدامات ايجاد آمادگی ، حفظ قابليت عملياتی ، تداوم و استمرار عملياتی تجهيزات برای شرايط تعريف شده خواهد بود.
نگهداري و تعميرات مبتني بر شكست  (Breakdown   Maintenance)
نگهداري و تعميرات مبتني بر شكست  ( تعمير بعد از خرابی ) بر اين فرضيه بنا شده است كه تا قطعه اي شكسته و يا معيوب نشده باشد آن را تعويض و تعمير نكنند.
در ایران عنوانEmergency Maintenance) EM ) برای این روش مورد استفاده قرار می گردد
 تجهيزات حساس( از نظر فنی و استراتژيک ) و يا تجهيزاتی كه مستلزم اجراي عمليات تعميرات سنگين و پرهزينه می باشند مجازبه پيروي از مدل نگهداري و تعميرات مبتني بر شكست نيستند و در بعضي از موارد عدم رعايت اين موضوع مي تواند فاجعه به بار بياورد.



دانلود فایل


پاورپوینت نت پیشگیرانه

نت پیشگیرانه, دانلود پاورپوینت نت پیشگیرانه, پاورپوینت در مورد نت پیشگیرانه, تحقیق نت پیشگیرانه, پاورپوینت درباره نت پیشگیرانه, پاورپوینت راجع به نت پیشگیرانه, پاورپوینت آماده نت پیشگیرانه, تحقیق در مورد نت پیشگیرانه, ppt , pdf , تحقیق با موضوع نت پی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید