پاورپوینت خلاصه اي از مطالب مربوط به تركيب واحد هاي تجاري و تهيه صورتهاي مالي تلفيقي

پاورپوینت خلاصه اي از مطالب مربوط به تركيب واحد هاي تجاري و تهيه صورتهاي مالي تلفيقي

پاورپوینت-خلاصه-اي-از-مطالب-مربوط-به-تركيب-واحد-هاي-تجاري-و-تهيه-صورتهاي-مالي-تلفيقي

دانلود پاورپوینت خلاصه اي از مطالب مربوط به تركيب واحد هاي تجاري و تهيه صورتهاي مالي تلفيقي،
با فرمت ppt و در 84 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
-تعريف تركيب واحدهاي تجاري
رويدادها  و فعاليتهائي كه در آن دو يا چند شركت تجاري و دارائيهاي خالص آنان تحت كنترل عمومي و در يك ماهيت حسابداري يگانه آورده مي شود .
- چرا واحدهاي تجاري تركيب مي شوند ؟
يكي از طرق بهبود نتايج عمليات و دسترسي به اهداف تعيين شده ، برقراري روابط مناسب تجاري و عملياتي يك واحد تجاري با واحدهاي تجاري ديگر مي باشد .
-روشهاي تركيب  واحدهاي تجاري
الف - تركيب واحدهاي تجاري جداگانه در يك شخصيت حقوقي :
-ادغام
ب - تركيب علايق اقتصادي دو واحدي تجاري ضمن حفظ شخصيت حقوقي :
-تحصيل سهام سرمايه
-تحصيل دارائي
-روشهاي حسابداري تركيب واحدهاي تجاري
تركيب واحدهاي تجاري با توجه به قصد و نيت تركيب شوندگان به دو نوع خريد و اتحاد منافع تفكيك مي شود . در نوع خريد واحد تحصيل كننده درصدد افزايش دارائيهاي تحت كنترل خود است و در نتيجه يك واحد تجاري  كنترل و تسلط بر واحد تجاري ديگر و خالص دارائيهاي آن را بدست مي آورد .
در حاليكه در نوع اتحاد منافع به جاي ايجاد يك واحد تجاري كنترل كننده و مسلط ، واحدهاي تركيب شونده توافق مي نمايند كه به طور مشترك كنترل و اداره واحدهاي تجاري و خالص دارائيهاي آنها را داشته باشند . در نتيجه صاحبان سرمايه واحدهاي تركيب شونده به طور يكسان در مخاطرات و مزاياي واحدهاي تركيبي و خالص دارائيهاي آنها مشاركت مي كنند . در استاندارد حسابداري جديد شماره 19 ( تجديد نظر شده در سال 1384 ) مربوط به تركيبهاي تجاري روش اتحاد منافع حذف شده است.
دانلود فایل


پاورپوینت خلاصه اي از مطالب مربوط به تركيب واحد هاي تجاري و تهيه صورتهاي مالي تلفيقي

خلاصه اي از مطالب مربوط به تركيب واحد هاي تجاري و تهيه صورتهاي مالي تلفيقي, دانلود پاورپوینت خلاصه اي از مطالب مربوط به تركيب واحد هاي تجاري و تهيه صورتهاي مالي تلفيقي, پاورپوینت در مورد خلاصه اي از مطالب مربوط به تركيب واحد هاي تجاري و تهيه صورتهاي ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید