پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری MSA

پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری MSA

پاورپوینت-تجزیه-و-تحلیل-سیستم-اندازه-گیری-msa

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری MSA،
با فرمت ppt و در 17 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تعریف سیستم اندازه گیری:
سیستم اندازه گیری عبارت است از عملیات اندازه گیری،روش های اجرایی،ابزار اندازه گیری،نرم افزار و اپراتورها برای اعطای یک عدد به مشخصه اندازه گیری شده.
هدف از تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیریMSA))
تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری ابزاری برای تجزیه و تحلیل کیفیت سیستم اندازه گیری می باشد و هدف اصلی آن،بهبود کیفیت سیستم اندازه گیری برای کاهش انحرافات ناشی از سیستم اندازه گیری میباشد.
نوسانات و ارزیابی قطعه و سیستم اندازه گیری
تمامی قطعات و محصولات با توجه به اصل تغییر پذیری،دارای سطحی از تغییر پذیری میباشند لذا در هنگام بررسی مشخصه قطعه،انتظار نداریم که مشخصه آن قطعه برابر با یک عدد ثابت یعنی  برابر با مقدار از قبل تعیین شده قبلی باشد.در چنین مواقعی معمولا یک دامنه پذیرش برای مشخصه معرفی میگردد.این دامنه پذیرش معمولا به صورت حد مشخصه فنی بالا(USL) و حد مشخصه پایین(LSL)معرفی می گردد.
دانلود فایل


پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری MSA

تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری MSA, دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری MSA, پاورپوینت در مورد تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری MSA, تحقیق تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری MSA, پاورپوینت درباره تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری MSA, پاورپوی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید