پاورپوینت آشنایی با معماری رم کولهاس

پاورپوینت آشنایی با معماری رم کولهاس

پاورپوینت-آشنایی-با-معماری-رم-کولهاس

دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری رم کولهاس،
با فرمت ppt و در 97 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
متولد ۱۹۴۴ در روتردام هلند می باشد. او پیش از اینکه به لندن برای تحصیل در رشته معماری بیاید به عنوان یک روزنامه نگار و نیز نویسنده نمایشنامه های رادیویی و تلویزیونی در آمستردام فعالیت می کرد. تحصیل او تا سال ۱۹۷۲ ادامه داشت تا در این سال با به دست آوردن بورس تحصیلی از دانشگاه این اجازه را به او داد تا راهی ایالات متحده آمریکا شود و در آنجا ادامه تحصیل دهد.
جاذبه شهر نیویورک وی را بر آن داشت تا درباره معماری این کلان شهر metropolitan culture تحقیقاتی را انجام دهد که بعدا آن را تحت عنوان هذیان نیویورک به چاپ رساند که برداشت شخصی او بود از این شهر و بیانیه ای بود برای محله مانهاتان.
کولهاس بعدا به لندن بازگشت جایی که او دفتر معماری خود را با عنوان ( OMA ( Office for Metropolitan Architecture بنا نهاد. دفتری که با پشت کار او و همکارانش به عنوان مکانی مطرح گردید که فرهنگ معاصر و معماری معاصر را بسط می داد.
او در خلال کار دفتر خود در سال ۱۹۹۵ کتاب کوچک، متوسط، بزرگ و کلان را نیز انتشار داد.
S, M, L, XL) 1995)
او در سال ۲۰۰۰ کارهای دفتر معماری خود را نیز تحت عنوان کتابی منتشر کرد.
در این سال کولهاس شرکتی را نیز به عنوان خواهر زاده خود تاسیس کرد تحت عنوان AMO که به عنوان مشاور با شرکت اصلی رابطه بین جامعه و ساخت محیط رابررسی کردند. Society and the built environment
کولهاس جایزه های زیادی را کسب کرده ولی مهمترین آنها جایزه Pritzker به سال ۲۰۰۰ می باشد.
او همینک استاد معماری و شهرسازی دانشگاه هاروارد می باشد.
دانلود فایل


پاورپوینت آشنایی با معماری رم کولهاس

آشنایی با معماری رم کولهاس, دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری رم کولهاس, پاورپوینت در مورد آشنایی با معماری رم کولهاس, تحقیق آشنایی با معماری رم کولهاس, پاورپوینت درباره آشنایی با معماری رم کولهاس, پاورپوینت راجع به آشنایی با معماری رم کولهاس, پاورپو,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید