پاورپوینت کتاب انسان و محیط زیست درس 6 تنوع زیستی تابلوی زیبایی آفرینش

پاورپوینت کتاب انسان و محیط زیست درس 6 تنوع زیستی تابلوی زیبایی آفرینش

پاورپوینت-کتاب-انسان-و-محیط-زیست-درس-6-تنوع-زیستی-تابلوی-زیبایی-آفرینش

دانلود پاورپوینت کتاب انسان و محیط زیست درس 6 تنوع زیستی تابلوی زیبایی آفرینش،
با فرمت ppt و در 60 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
همه به هم وابسته ایم
در سال های گذشته آموختید که جانداران ارتباطهای متفاوتی با هم دارند. مثال های زیر ارتباط جانداران و وابستگی آنها را به یک دیگرنشان می دهد.
حلقه های به هم پیوسته
سنجاب ایرانی از جوندگان کوچک است و در جنگل های بلوط زندگی می کند. غذای اصلی این جانورکوچک میوه و سرشاخه های درختان بلوط است. او همه میوه ها را نمی خورد؛ بلکه تعدادی را برای آذوقه زمستانی در جاهای متفاوت دفن می کند؛ اما همه این بلوط ها خورده نمی شوند و تعدادی از آن ها با رویش در فصل بهار سبب گسترش جنگل بلوط می شوند. از طرفی سنجاب غذای جانورانی مانند روباه و مار است. این جانوران گوشت خوارند و ظاهرا نیازی به گیاهی مانند درخت بلوط ندارند، اما زندگی آنها با واسطه سنجاب به درخت بلوط پیوند می خورد. جنگل بلوط در زندگی و اقتصاد مردم محلی نیز نقش دارد؛ بنابراین حفظ این جنگلها بر زندگی انسان ها نیز تأثیر می گذارد. به نظر شما تغییر جمعیت هر یک از این جانداران چه نتایجی دربردارد؟

دانلود فایل


پاورپوینت کتاب انسان و محیط زیست درس 6 تنوع زیستی تابلوی زیبایی آفرینش

کتاب انسان و محیط زیست درس 6 تنوع زیستی تابلوی زیبایی آفرینش, دانلود پاورپوینت کتاب انسان و محیط زیست درس 6 تنوع زیستی تابلوی زیبایی آفرینش, پاورپوینت در مورد کتاب انسان و محیط زیست درس 6 تنوع زیستی تابلوی زیبایی آفرینش, تحقیق کتاب انسان و محیط زیست ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید