پاورپوینت انقلاب صنعتی تا 1900

پاورپوینت انقلاب صنعتی تا 1900

پاورپوینت-انقلاب-صنعتی-تا-1900

دانلود پاورپوینت انقلاب صنعتی تا 1900،
با فرمت ppt و در 10 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
انقلاب صنعتی عبارت است از دگرگونی های بزرگ در صنعت،کشاورزی،تولید و  حمل و نقل که در اواسط قرن 18 از انگلستان آغاز شد زیرا انگلستان بعد از چندین قرن تحول سیاسی داخلی،توسعه استعمار تجاری،گسترش ناوگان دریایی ،رشد طبقه متوسط و بهبود امور قانونی واداری کشور وضیعتی مطلوب را دارا بود.
این انقلاب در انگلستان در سه زمینه بافندگی،زغال سنگ و ذوب آهن رشد بیشتری
داشت. تامس ساو تکلیف اشتن نویسنده کتاب انقلاب صنعتی مهم ترین عامل این انقلاب را در انگلستان داد و ستد با خارجیان میداند که افق دید افراد را نسبت به جهان گسترش داد.
همچنین وی بر تاثیرات فکری فرانسیس بیکن و نیوتن بر فضای علمی انگلستان تاکید میکند. پیامدها:
انقلاب صنعتی انگلستان را به اولین قدرت صنعتی دنیا تبدیل ساخت. ساخت اولین پل آهنی،احداث اولین شبکه راه آهن و همچنین افزایش چشمگیر کشاورزی و دامی از جمله نتایج مثبت این انقلاب بود و از این بین رفتن فضاهای سبز از نتایج منفی آن. هر اختراع تازه باعث جایگزینی ماشین بجای انسان میشد وافراد بیشتری بی کار  میشدند و این امر باعث افزایش فقر میگشت.
دانلود فایل


پاورپوینت انقلاب صنعتی تا 1900

انقلاب صنعتی تا 1900, دانلود پاورپوینت انقلاب صنعتی تا 1900, پاورپوینت در مورد انقلاب صنعتی تا 1900, تحقیق انقلاب صنعتی تا 1900, پاورپوینت درباره انقلاب صنعتی تا 1900, پاورپوینت راجع به انقلاب صنعتی تا 1900, پاورپوینت آماده انقلاب صنعتی تا 1900, تحقی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید