پاورپوینت انقلاب اسلامی ایران زندگي و انديشه سیاسی امام خميني

پاورپوینت انقلاب اسلامی ایران زندگي و انديشه سیاسی امام خميني

پاورپوینت-انقلاب-اسلامی-ایران-زندگي-و-انديشه-سیاسی-امام-خميني

دانلود پاورپوینت انقلاب اسلامی ایران زندگي و انديشه سیاسی امام خميني،
با فرمت ppt و در 66 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
زندگي و انديشه سیاسی امام خميني از آن جا که رهبری امام خمینی مهمترین نقش را در پیروزی انقلاب داشته، به شکل تفضیلی به زندگی و زمانه، اندیشه سیاسی و رهبري سیاسی حضرت امام می پردازیم .
زندگی و زمانه امام خمینی (قدس سره)
سید روح الله خمینی در اول مهر 1281 ش. (بیستم جمادی الثانی 1320/ 24 سپتامبر1902) در شهر خمین و در خانواده اهل فضیلت وعلم ، زاده شد . این خاندان به میر حامد حسین- صاحب کتاب معروف «عبقات الانوار» - نسبت می برند. پدر بزرگ امام ، آقا سید احمد به دعوت مردم خمین در این شهر سکنی گزید و تا هنگام در گذشت، مرجع وملجا مردم آن دیار بود .
پس از او فرزندش آقا سید مصطفی نیز چون پدر، علاوه بر رفع حوائج شرعی، به یاری بی پناهان و درمندان می پرداخت و همین امر، خشم و کینه خوانین محلی را بر ضد او بر می انگیخت؛ تا آنکه او را در ذیقعده 1320 ق. در حالی که تنها پنج ماه از عمر امام می گذشت ، به شهادت رساندند.
مادر امام (خانم هاجر) دختر مرحوم آقا میرزا احمد مجتهد خوانساری بود که پس از شهادت همسرش ، به یاری صاحبه خانم (عمه امام) به سرپرستی و تربیت وی اهتمام ورزید. تا آنکه هر دو بر اثر شیوع بیماری در فاصله ای اندک در گذشتند. دراین هنگام امام پانزده سال داشت.
دانلود فایل


پاورپوینت انقلاب اسلامی ایران زندگي و انديشه سیاسی امام خميني

انقلاب اسلامی ایران زندگي و انديشه سیاسی امام خميني, دانلود پاورپوینت انقلاب اسلامی ایران زندگي و انديشه سیاسی امام خميني, پاورپوینت در مورد انقلاب اسلامی ایران زندگي و انديشه سیاسی امام خميني, تحقیق انقلاب اسلامی ایران زندگي و انديشه سیاسی امام خمين,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید