پاورپوینت روش شناسی پژوهش کیفی Qualitative Research

پاورپوینت روش شناسی پژوهش کیفی Qualitative Research

پاورپوینت-روش-شناسی-پژوهش-کیفی-qualitative-research

دانلود پاورپوینت روش شناسی پژوهش کیفی Qualitative Research،
با فرمت ppt و در 111 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
نیاز به تحقیق کیفی
تغییرات سریع اجتماعی و در نتیجه آن تنوع زیست جهان به شکل روز افزونی محققان را با زمینه های اجتماعی و دیدگاههای جدیدی مواجه ساخته است این مسائل بقدری برای آنان نوظهورو متنوع اند که روشهای سنتی (روشهای قیاسی) برای شناخت آنان پاسخگو نیست. بدین جهت تحقیق اجتماعی به شکل فزاینده ای وادار به استفاده از روشها و استراتژیهای جدید(روشهای استقرائی) شده اند.
بعبارت دیگرروشهای قیاسی از مفاهیم دانش نظری پیشینی متاثرند اما در شیوه های نوین نظریه ها بر اساس مطالعات تجربی تدوین می شوند.
پژوهش کیفی به عنوان جنبشی اصلاح گرایانه از سال 1970 در دانشگاهها شروع شد.
این پژوهش تلاش و کوششی اندیشمندانه برای معنادار کردن واقعیات است. ابعاد پژوهش کیفی یک عملکرد تلفیقی برای پژوهشگران دارد (Jones, 2004 ).
نورمن دنزین و یووانا لینکلن پیشنهاد کردند: پژوهش کیفی ماهیتاً چند روشی است و متضمن رویکردی تفسیری و طبیعت گرایانه به موضوع مورد مطالعه است. این بدان معناست که پژوهشگران کیفی، اشیاء رادر موقعیتهای طبیعی آنها مطالعه می کنند و می کوشند پدیده ها را برحسب معناهایی که مردم به آنها می دهند، مفهوم سازی یا تفسیر کنند ( بورگ و گال ، 1383).

دانلود فایل


پاورپوینت روش شناسی پژوهش کیفی Qualitative Research

روش شناسی پژوهش کیفی Qualitative Research, دانلود پاورپوینت روش شناسی پژوهش کیفی Qualitative Research, پاورپوینت در مورد روش شناسی پژوهش کیفی Qualitative Research, تحقیق روش شناسی پژوهش کیفی Qualitative Research, پاورپوینت درباره روش شناسی پژوهش کیفی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید