پاورپوینت هر آنچه باید از زبان بدن بدانیم

پاورپوینت هر آنچه باید از زبان بدن بدانیم

پاورپوینت-هر-آنچه-باید-از-زبان-بدن-بدانیم

دانلود پاورپوینت هر آنچه باید از زبان بدن بدانیم،
با فرمت ppt و در 23 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
اهمیت شناسایی و تحلیل زبان بدن
به میزان زیاد غیر ارادی و قابل اعتماد بودن
بخش عمده و اصلی ارتباط را تشکیل دادن
زبان بدن :
وضعیت ظاهری
استیل عمومی بدن
فاصله و حریم شخصی
ریتم و جهت حرکات
تماس
دستها و پاها
حرکات چشم و ابرو
و . . .
بازکردن دکمه های کت: افرادی که باشما بی ریا وصمیمی هستند غالباٌ دکمه های کت خود را باز کرده یا حتی آنرا از تن  در می آورند اما در یک مذاکره  رسمی اینچنین نیست .
انداختن پاروی پا: در هنگام مذاکرات هر گاه یکی از طرفین یا هر دو ی آنها پاهای خودرا روی هم می اندازند نشانه این است که وارد مرحله جدیدی از مذاکره می شوید , مرحله ایی که امکان تفاهم کمرنگ می شود . اگر انداختن پا روی پای دیگر با گذاشتن دستها در زیر بغل  بصورت ضربدر همراه باشد اوضاع وخیم تر است و باید یک فکر جدی برای تغییر وضعیت انجام دهید تا طرف مقابل از حالت تدافعی خارج شود.
کشیدن دست به چانه : این علامتی از زبان رفتار است که در هنگام تصمیم گیری بکار می رود. کشیدن دست به روی چانه معمولا” با حالتی از چهره همراه است که در آن چشم ها کمی  جمع می شود. افرادی دیگر ممکن است در این حالت لب بالایی را لمس کنند وآنرا بکشند و بعضی مردها  با سبیل یا ریش خود بازی کنند که همگی دلیل بر تعمق و ارزیابی است. در بازی شطرنج نیز افرادی که قرار است حرکت بعدی را انجام دهند در بسیاری از موارد چنین اشاره ایی را از خود نشان می دهند که پس از تصمیم گیری متوقف می شود .
دانلود فایل


پاورپوینت هر آنچه باید از زبان بدن بدانیم

هر آنچه باید از زبان بدن بدانیم, دانلود پاورپوینت هر آنچه باید از زبان بدن بدانیم, پاورپوینت در مورد هر آنچه باید از زبان بدن بدانیم, تحقیق هر آنچه باید از زبان بدن بدانیم, پاورپوینت درباره هر آنچه باید از زبان بدن بدانیم, پاورپوینت راجع به هر آنچه ب,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید