پاورپوینت Bluetooth

پاورپوینت Bluetooth

پاورپوینت-bluetooth

دانلود پاورپوینت Bluetooth،
با فرمت ppt و در 22 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه:
به تازگي پس از يك سمينار عصرانه به خانه باز گشته ايد. Notebook تان در كيف تان قرار دارد, PDA (Personal Digital
 Assistant) خود را به كمر بسته ايد ، و تلفن همراه تان در جيب جاي دارد. در سمينار امروز يادداشتهايي را در Notebook خود نوشته ايد . همين كه به خانه مي رسيد و از كنار چاپگر جوهر افشان خود عبور مي كنيد ، Notebook ، چاپگر را پيدا مي كند و به طورخود كار يادداشتهاي سمينار را به چاپگر ارسال مي كند و آنها روي كاغذ چاپ مي شوند . درهمين حال ، PDA شما كامپيوتر روميزي را تشخيص مي دهد و درخواست مي كند كه دفتر تلفن و برنامه روزانه شما را Update شود .
 هم چنين همه پيامهاي ايميلي را كه ارجعيت آنها را تعيين كرده ايد درخواست مي كند. همه اين كارها در زماني رخ مي دهد كه كت خود را در مي آوريد و براي نوشيدن يك نوشابه به طرف يخچال مي رويد . در عرض چند دقيقه ، تلفن همراه شما بوق مي زند تا به شما اطلاع دهدكه عمليات چاپ يادداشتها تمام شده است . به طرف چاپگر رفته و يادداشتها را مي خوانيد بلافاصله پس از آن PDA شما بوق مي زند تا به شما بگويد كه دفترچه تلفن و برنامه روزانه شما را Update كرده است و شما ايميل جديد داريد.
به دنياي Bluetooth خوش آمديد  .
دانلود فایل


پاورپوینت Bluetooth

Bluetooth, دانلود پاورپوینت Bluetooth, پاورپوینت در مورد Bluetooth, تحقیق Bluetooth, پاورپوینت درباره Bluetooth, پاورپوینت راجع به Bluetooth, پاورپوینت آماده Bluetooth, تحقیق در مورد Bluetooth, ppt , pdf , تحقیق با موضوع Bluetooth, دانلود تحقیق Bluet,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید