پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تالیف دکتر فروزنده

پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تالیف دکتر فروزنده

پاورپوینت-خلاصه-کتاب-مدیریت-استراتژیک-تالیف-دکتر-فروزنده

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تالیف دکتر فروزنده،
با فرمت ppt و در 278 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
درتعریف مزبور مفاهیم زیر جلب نظر می کند: داشتن تصویر جامع از محیط اطراف سازمان و تعیین جایگاه سازمان در آن ،در این مسیر سازمان میتواند تهدید ها و فرصت ناشی از عناصر محیطی را شناخته و با توجه به توانمندی و استعدادهای درونی موقعیت خود را تعریف کند.
داشتن هدفهای بلند مدت و پیدا کردن فرصتهای آن برای رونق آینده و احتراز از غافل گیری که این در سایه تعیین هدف غایی و رسالت امکان پذیر است. تعیین رسالت به سازمان قداست آرمانی می دهد و بستر رشد، ترقی و انگیزش برای رشد و تعالی بر قرار می کند.
شناخت منابع ،امکانات و پیدا کردن نگرش منطقی بلند مدت در تخصیص منابع به طوری که نقاط قوت و توانمندی افزایش یابد و نقاط ضعف و کمبود جبران گردد.
پیدا کردن دید سیستمی و اقتضایی در تعیین اهداف، استراتژی، سیاستها و به طور کلی تصمیمات سازمان و ایجاد بستر مناسب کار تیمی و گروهی که حاصل آن تلفیق اهداف فردی و سازمانی خواهد شد.
ضرورت حرکت استراتژیک تیزبینی، هم قدمی، تکیه بر وجوه مشترک، تکیه بر توانها و شناخت و مبارزه سازنده با ضعفها و نارسایها است. ایجاد  دیدگاه استراتژیک با توجه به مبانی اعتقادی و ایدئولوژیکی در کشور ما به ویژه در بخش بازرگانی زمینه رشد و توسعه بنگاه های اقتصادی را فراهم خواهد کرد.
دانلود فایل


پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تالیف دکتر فروزنده

خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تالیف دکتر فروزنده, دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تالیف دکتر فروزنده, پاورپوینت در مورد خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تالیف دکتر فروزنده, تحقیق خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تالیف دکتر فروزنده, پاورپوینت درباره ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید