پاورپوینت هواشناسی

پاورپوینت هواشناسی

پاورپوینت-هواشناسی

دانلود پاورپوینت هواشناسی،
با فرمت ppt و در 49 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مطالعهٔ و بررسی جو همیشه مورد نظر دانشمندان ایرانی بوده است ، از این رو خیلی از دانشمندان نجوم در آثار خود بخشی را به مسائل جوی اختصاص داده اند .    
مطالعهٔ و بررسی جو همیشه مورد نظر دانشمندان ایرانی بوده است ، از این رو خیلی از دانشمندان نجوم در آثار خود بخشی را به مسائل جوی اختصاص داده اند .محمد بن ذكریای رازی ، ابن سینا ، حكیم عمر خیام ، ابوریحان بیرونی و انوری شاعر معروف از شخصیتها و دانشمندان ایرانی بوده اند كه پیرامون پدیده های جوی مطالبی در آثار خود به یادگار گذاشته اند .
فعالیتهای منظم هواشناسی اولین بار با اندازه گیری عناصر جوی توسط سفارتخانه های انگلیس و روس در تهران و مناطق نفت خیز جنوب كشور شروع شد كه این اطلاعات صرفاً به بایگانی كشورهای مربوطه منتقل شده و احتمالاً در برنامه های تحقیقاتی آنها مورد استفاده ویژه قرارگرفته است. درس هواشناسی در سال ۱۲۹۸ در برنامه درسی مدرسه برزگران منظور شد كه این درس توسط معلمان فرانسوی تدریس می شد و در همان محل اولین سكوی هواشناسی احداث شد كه در آن دمای هوا و رطوبت نسبی و میزان بارندگی اندازه گیری می گردید .
دانلود فایل


پاورپوینت هواشناسی

هواشناسی, دانلود پاورپوینت هواشناسی, پاورپوینت در مورد هواشناسی, تحقیق هواشناسی, پاورپوینت درباره هواشناسی, پاورپوینت راجع به هواشناسی, پاورپوینت آماده هواشناسی, تحقیق در مورد هواشناسی, ppt , pdf , تحقیق با موضوع هواشناسی, دانلود تحقیق هواشناسی

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید