پاورپوینت تعرفه های برق و شرایط عمومی آنها

پاورپوینت تعرفه های برق و شرایط عمومی آنها

پاورپوینت-تعرفه-های-برق-و-شرایط-عمومی-آنها

دانلود پاورپوینت تعرفه های برق و شرایط عمومی آنها،
با فرمت ppt و در 26 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
توضيح اينكه :
بهاي برق براي مشتركين باقدرت بيش از30 كيلووات (50آمپرسه‌فاز) باتوجه به گزينه‌هاي جدول فوق محاسبه ودريافت مي شود.شركت پس از دريافت تعرفه‌هاي برق و شرايط عمومي آنها مشتركين را كتباً از نرخ گزينه‌هاي مربوطه مطلع مي‌نمايد.
مشتركين مي‌توانند گزينه مناسب و مورد نظر را انتخاب و به شركت اعلام نمايند. در صورت عدم اعلام گزينه از طرف مشتركين، بهاي برق مصرفي براساس آخرين گزينه مورد عمل درسال قبل محاسبه خواهد شد.
مشترك درصورت ادامه استفاده از گزينه سال قبل مي‌تواند در طي سال دو بار گزينه مورد عمل را تغيير دهد. ليكن درصورت تغيير گزينه در ابتداي سال، تنها امكان تغييرگزينه در طي سال براي يك بار وجود دارد.
شرايط اختصاصي مربوط به مصارف توليد(صنعت و معدن) :
بهاي برق مصرفي مشتركين در ماههاي تير، مرداد و شهريور 20 درصد افزوده مي‌شود.
بهای برق مشترکینی که روی ولتاژ400 و 230 کیلوولت هستند با کسر 10 درصد و روی ولتاژ 132 ، 66 و 63 با کسر 6 در صد محاسبه و دریافت می‌گردد.
درروزهاي جمعه بهاي انرژي ساعات اوج بار در مورد اشتراكهاي داراي وسيله اندازه‌گيري چند‌زمانه معادل بهاي انرژي ساعات ميان‌باري مي‌باشد.
 بهاي برق مصرفي آن دسته از مشتركين توليد(صنعت و معدن)كه ضوابط مندرج در بند 3-36-4 آئين‌نامه تكميلي تعرفه‌هاي برق را رعايت نمي‌نمايند، با ضريب 1/2محاسبه و دريافت مي‌گردد. در صورتي كه ميزان استفاده غير توليد(صنعت و معدن) اين دسته از مشتركين به بيش از 20 درصد برسد، مطابق با بند 45-4 آئين نامه تكميلي تعرفه‌هاي برق با ايشان رفتار خواهد شد.
بهاي برق مصرفي كليه تأسيسات ايرانگردي و جهانگردي، دفاتر خدمات مسافري وساير تأسيسات مشابه در صورت ارائه مجوزهاي لازم، با توجه به قدرت انشعاب و ولتاژ تحويلي مشمول تعرفه 4-الف مي‌گردند.
بهاي برق مصارف عادي در مناطق ويژه اقتصادي، كه بيش از 95 درصد مصرف آنها صنعتي است، با رعايت بند 3-36-4 آيين نامه تكميلي تعرفه‌هاي برق با تعرفه توليد(صنعت و معدن)محاسبه خواهد شد.


دانلود فایل


پاورپوینت تعرفه های برق و شرایط عمومی آنها

تعرفه های برق و شرایط عمومی آنها, دانلود پاورپوینت تعرفه های برق و شرایط عمومی آنها, پاورپوینت در مورد تعرفه های برق و شرایط عمومی آنها, تحقیق تعرفه های برق و شرایط عمومی آنهاپاورپوینت درباره تعرفه های برق و شرایط عمومی آنها, پاورپوینت راجع به تعرفه ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید