پاورپوینت خرافه گرایی

پاورپوینت خرافه گرایی

پاورپوینت-خرافه-گرایی

دانلود پاورپوینت خرافه گرایی،
با فرمت ppt و در 34 اسلاید قابل ویرایش.


فهرست مطالب:
آسيب شناسي پديده خرافه گرايي
نوع شناسي خرافات
شناسايي علل خرافه گرايي
بررسي پيامدهاي خرافات
گونه شناسي خرافه گرايي
تعيين اهميت موضوع و ضرورت بررسي آن

بخشی از متن پاورپوینت:
تعریف خرافه
خرافات ، جمع خرافه و در اصل به معناي حکايت‌هاي شب است ؛ امّا در تداول فارسي‌زبانان، به سخنان نامربوط ، پريشان و بي‌اساس که مبتنی بر منطق و دانش نباشدگفته مي‌شود.
بعبارت دیگر خرافه به معناي چيزي است كه واقعيت ندارد و ساخته ذهن و فكر انسان است كه پس از پيدايش به آن اهميت مي دهد و  براي آن  در زندگي خود اثر قائل مي شود، در صورتي كه هيچ گونه تاثيري در زندگي و حقايق هستي ندارد. نظير: فال گيري، سحر و جادو، سعد و نحس برخي از اماكن و امثال آن.
خرافات :
براي بهتر فهميدن معناي خرافات و آثار آن در زندگي، پيش از هر چيز بايد با پيشينه اين کلمه و کاربردهاي آن آشنا شويم . در اين نوشتار مقصود ما از خرافات همان مفاهيم روزمره همچون رمالي ، انواع فال ها همچون فال قهوه و فال نخود ، فال تاروت ، فال آئينه،کف بيني ، ورد خواني ، جادو و جمبل و...است .
دانلود فایل


پاورپوینت خرافه گرایی

خرافه گرایی, دانلود پاورپوینت خرافه گرایی, پاورپوینت در مورد خرافه گرایی, تحقیق خرافه گرایی, پاورپوینت درباره خرافه گرایی, پاورپوینت راجع به خرافه گرایی, پاورپوینت آماده خرافه گرایی, تحقیق در مورد خرافه گرایی, ppt , pdf , تحقیق با موضوع خرا,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید