پاورپوینت خلاصه کتاب بیومکانیک فنون ورزشی تالیف دکتر پرفسور جیمز جی هی

پاورپوینت خلاصه کتاب بیومکانیک فنون ورزشی تالیف دکتر پرفسور جیمز جی هی

پاورپوینت-خلاصه-کتاب-بیومکانیک-فنون-ورزشی-تالیف-دکتر-پرفسور-جیمز-جی-هی

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب بیومکانیک فنون ورزشی تالیف دکتر پرفسور جیمز جی هی،
با فرمت ppt و در 182 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مسافت:
همانطور که قبلاً عنوان شد، مسافت یکی از ویژگیهای حرکت بود و عبارتست از طول راه یا مسیری که یک جسم طی کرده است. به عبارت دیگر وقتی ورزشکاران از نقطه A به نقطه B تغییر مکان می‌دهد، مسافت طی شده توسط آن ورزشکار طول راه یا جاده‌ای است که توسط وی طی شده است.
دونده‌ای که دور پیست دو و میدانی مسابقه دوی 800 متر را انجام می‌دهد، اگر فرض کنیم که از نقطه استارت حرکت را شروع کرده و در نقطه پایان متوقف شود، مسافت طی شده توسط وی 800 متر است. مسافت یک کمیت نرده‌ای (غیربرداری) است که فقط اندازه آن ملاک است و واحدهای اندازه‌گیری آن معمولاً متر و کیلومتر است.
جابجایی
جابجایی عبارتست از تعیین وضعیت محل یک جسم نسبت به یک نقطه مرجع (یا مبداء) که با یک خط مستقیم مشخص می‌وشد.
به عبارت دیگر کوتاهترین فاصله بین نقطه شروع و نقطه پایان حرکت یک جسم که با یک خط مستقیم مشخص می‌شود، جابجایی آن جسم نامیده می‌شود.
در محاسبه جابجایی، علاوه بر تعیین طول یا مسافت تغییر وضعیت جسم، جهت یا راستای حرکت نیز باید مشخص شود.
بعنوان مثلاً فردی که از منزل تا محل کار مسافت 9 کیلومتری را طی کرده، جابجایی وی اندازه خط مستقیمی است که منزل را به محل کار وصل می‌کند که ممکن است کمتر از 9 کیلومتر (مثلاً 6 کیلومتر) باشد.
دانلود فایل


پاورپوینت خلاصه کتاب بیومکانیک فنون ورزشی تالیف دکتر پرفسور جیمز جی هی

خلاصه کتاب بیومکانیک فنون ورزشی تالیف دکتر پرفسور جیمز جی هی, دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب بیومکانیک فنون ورزشی تالیف دکتر پرفسور جیمز جی هی, پاورپوینت در مورد خلاصه کتاب بیومکانیک فنون ورزشی تالیف دکتر پرفسور جیمز جی هی, تحقیق خلاصه کتاب بیومکانیک فن,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید