پاورپوینت همه چیز در مورد روش های گردآوری اطلاعات برای پایان نامه و مقاله

پاورپوینت همه چیز در مورد روش های گردآوری اطلاعات برای پایان نامه و مقاله

پاورپوینت-همه-چیز-در-مورد-روش-های-گردآوری-اطلاعات-برای-پایان-نامه-و-مقاله

دانلود پاورپوینت همه چیز در مورد روش های گردآوری اطلاعات برای پایان نامه و مقاله،
با فرمت ppt و در 66 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
گرد آوري اطلاعات مورد نياز تحقيق يكي از مراحل اساسي آن مي باشد. جمع آوري داده ها به صورت مناسب مي تواند محقق را در اجراي صحيح پژوهش و نتيجه گيري دقيق و مبتني بر واقعيت ياري نمايد.
روشهاي مختلف جمع آوري اطلاعات شامل پرسشنامه، مصاحبه ، مشاهده و استفاده از اطلاعات موجود است.
پرسشنامه ابزاري متداول براي جمع آوري اطلاعات است و به دليل هزينه ناچيز تهيه، اكثر محققين به استفاده بيشتر از آن روي مي آورند.
بايد توجه داشت كه پرسشنامه طوري تدوين شود كه اولا از نظر حجم ، حوصله بر نباشد و ظرفيت رواني پاسخگويان دراين زمينه در نظر گرفته شود و در ثاني از نظر موضوعي، سوالها در يك ارتباط منطقي با هم طراحي شوند و خلايي بين آنها ايجاد نشود. يعني هر سوال به سوال ما قبل و بعد خود ارتباط و اتصال موضوعي داشته باشد.
هر سوال پرسشنامه به دنبال هدف و منظور خاصي طراحي مي گردد . جواب هر سوال گامي جهت تحقق اهداف ويژه تحقيق و در مجموع تامين كننده هدف اصلي تحقيق است.   تدوين نادرست پرسشنامه نتايج نادرستي به بار مي آورد. اين موضوع سبب آلودگي جامعه مي شود، بطوري كه اعتماد افراد به تحقيقات پرسشنامه اي كاهش مي يابد و مشكلات زيادي را براي محققين در آينده ايجاد مي نمايد.

دانلود فایل


پاورپوینت همه چیز در مورد روش های گردآوری اطلاعات برای پایان نامه و مقاله

همه چیز در مورد روش های گردآوری اطلاعات برای پایان نامه و مقاله, دانلود پاورپوینت همه چیز در مورد روش های گردآوری اطلاعات برای پایان نامه و مقاله, پاورپوینت در مورد همه چیز در مورد روش های گردآوری اطلاعات برای پایان نامه و مقاله, تحقیق همه چیز در ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید