پاورپوینت اصول تغذيه ومصرف موادمغذي درسالمندان

پاورپوینت اصول تغذيه ومصرف موادمغذي درسالمندان

پاورپوینت-اصول-تغذيه-ومصرف-موادمغذي-درسالمندان

دانلود پاورپوینت اصول تغذيه ومصرف موادمغذي درسالمندان،
با فرمت ppt و در 30 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
روندهای دموگرافیک جمعیت سالمند در حال تغییرات قابل ملاحظه ای است. در حقیقت سن شناسنامه ای که در یک فرد به عنوان سالمند در نظر گرفته می شود در بین گروهها متفاوت بوده و در طول زمان در حال تغییر است.
بر طبق تعريف WHO افراد سالمند به گروه سني 65سال و بالاتر اطلاق ميشود.
 گروه هاي ويژه در اين دوران عبارتند از 65 تا74 سال سالمندان جوان((young old،75 تا84سال پير پير(old old) و85 سال به بالا :پيرترين پيرoldest old) )ناميده مي شوند.
بالا رفتن تعداد سالمندان در کل جهان به شکل متناسب و یکسانی نیست و در کشورهای در حال توسعه این افزایش به کندی صورت میگیرد. در سال 2000 متوسط سن در کشورهای در حال توسعه 3/24 سال در مقایسه با 4/37 سال در کشورهای توسعه یافته بود. سازمان ملل متحد پیش بینی کرده است که در سال 2050 متوسط سن در کشورهای در حال توسعه به 35 و در کشورهای توسعه یافته به 4/46 خواهد رسید.
در ایالات متحده در سال 2000 متوسط امید به زندگی 9/76 سال بود. در مردان امید به زندگی 1/74 سال و در زنان امید به زندگی 5/79 سال بود.
طول عمر، که حداکثر تعداد سال های زندگی فرد می باشد، در حال افزایش است. انتظار می رود افرادی که 100 سال و یا بیشتر عمر کرده اند از 000/65 نفر در سال 2000 به 000/381 نفر در سال 2030 افزایش یابد.
دانلود فایل


پاورپوینت اصول تغذيه ومصرف موادمغذي درسالمندان

اصول تغذيه ومصرف موادمغذي درسالمندان, دانلود پاورپوینت اصول تغذيه ومصرف موادمغذي درسالمندان, پاورپوینت در مورد اصول تغذيه ومصرف موادمغذي درسالمندان, تحقیق اصول تغذيه ومصرف موادمغذي درسالمندان, پاورپوینت درباره اصول تغذيه ومصرف موادمغذي درسالمندان, پا,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید