پاورپوینت مدلسازی تولید سفر

پاورپوینت مدلسازی تولید سفر

پاورپوینت-مدلسازی-تولید-سفر

دانلود پاورپوینت مدلسازی تولید سفر،
با فرمت ppt و در 28 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
هدف از مدلسازی تولید سفر (ایجاد سفر) تخمین تعداد سفرهاي آغاز شده (generated) يا پايان يافته (attracted) در هر حوزه ترافيکي محدوده مورد مطالعه می باشد.
این عمل از طریق برقراری رابطه بین انتهای سفرها (trip ends) و یا بعبارت دیگر مقادیر سفرهای تولید و جذب شده در هر حوزه و مشخصات اقتصادی-اجتماعی و کاربری زمین در آن حوزه صورت می گیرد.
در مدلسازی ایجاد سفر، سفرها برحسب منظور از سفر(trip purpose) به انواع مختلف تقسیم بندی شده و هر یک جداگانه تحلیل و مدلسازی می شوند چرا که سفرهای با منظورهای مختلف توزیعهای متفاوتی دارند.
تقسیم بندی سفرها بر حسب منظور از سفر:
سفرهایی که یک سر حرکت آنها خانه است (home-based trips) که خود به 2 دسته کلی سفرهای کاری خانه مبنا یا یک سر خانه کاری (home-based work trips) و سفرهای غیر کاری خانه مبنا یا یک سر خانه غیر کاری (home-based non-work trips) تقسیم بندی میشوند
سفرهایی که هر دو سر ابتدا و انتهای حرکت آنها غیر از خانه است  یا سفرهای غیر خانه مبنا یا هیچ سرخانه (non-home based trips )
براي سفرهاي یک سر خانه و با انواع منظورهای سفر شامل سفرهاي کاري، تحصيلي، خريد و ساير سفرها، لازم است مدلهاي مستقلي تدوين گردد.
در مورد سفرهاي هيچ سر خانه، با توجه به اهمیت کم آنها در مقايسه با سفرهاي یک سر خانه و با توجه به اينکه تعداد پاره سفرها معمولا زياد و متفاوت است و جمع آوري اطلاعات آنها تقريبا غير ممکن، تنها يک مدل مستقل بدون در نظر گرفتن منظور سفر تهيه مي شود.
دانلود فایل


پاورپوینت مدلسازی تولید سفر

مدلسازی تولید سفر, دانلود پاورپوینت مدلسازی تولید سفر, پاورپوینت در مورد مدلسازی تولید سفر, تحقیق مدلسازی تولید سفر, پاورپوینت درباره مدلسازی تولید سفر, پاورپوینت راجع به مدلسازی تولید سفر, پاورپوینت آماده مدلسازی تولید سفر, تحقیق در مورد مدلسازی تول,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید