دینا فایل / پاورپوینت رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری
پاورپوینت رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری
پاورپوینت رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری
دانلود پاورپوینت رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری،
با فرمت ppt و در 46 اسلاید قابل ویرایش.
رسانه ها از اصلي ترين محيط هاي عمل حرفه اي روابط عمومي ها هستند.
در حال حاضر 40 درصد از رسانه ها و نشريات كشور به بخش خصوصي تعلق دارند و 60 درصد ديگر دولتي يا عمومي اند.
67 درصد ازاخبار و اطلاعاتي كه در جامعه پخش و منتشر مي شود مربوط به دستگاه ها و سازمانهاي دولتي است.
سهم رسانه های ايران در تبليغات بازرگانی از نظر ارزش ريالي بدين ترتيب است:
حوزه رسانه های پخشی، (شامل صدا وسيما و سينماها) تقريبا حدود 50 تا 55 درصد
حوزه رسانه های چاپی (شامل مطبوعات، مجلات، ماهنامه ها، آگهی نامه ها و رسانه هايی همانند پوستر، بروشور و غيره) بين 30 تا 35 درصد
تبليغات محيطی (مانند تابلوها، بيلبوردها، ديوار نويس ها، بدنه اتوبوس ها، سايبان توقفگاه ها و ...) حدود 10 درصد
با فرمت ppt و در 46 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
كاربرد رسانه ها در روابط عمومي رسانه ها از اصلي ترين محيط هاي عمل حرفه اي روابط عمومي ها هستند.
در حال حاضر 40 درصد از رسانه ها و نشريات كشور به بخش خصوصي تعلق دارند و 60 درصد ديگر دولتي يا عمومي اند.
67 درصد ازاخبار و اطلاعاتي كه در جامعه پخش و منتشر مي شود مربوط به دستگاه ها و سازمانهاي دولتي است.
سهم رسانه های ايران در تبليغات بازرگانی از نظر ارزش ريالي بدين ترتيب است:
حوزه رسانه های پخشی، (شامل صدا وسيما و سينماها) تقريبا حدود 50 تا 55 درصد
حوزه رسانه های چاپی (شامل مطبوعات، مجلات، ماهنامه ها، آگهی نامه ها و رسانه هايی همانند پوستر، بروشور و غيره) بين 30 تا 35 درصد
تبليغات محيطی (مانند تابلوها، بيلبوردها، ديوار نويس ها، بدنه اتوبوس ها، سايبان توقفگاه ها و ...) حدود 10 درصد
رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری, دانلود پاورپوینت رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری, پاورپوینت در مورد رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری, تحقیق رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاریپاورپوینت درباره رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری, پاور,,,
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید