پاورپوینت تشریح الزامات سیستم مدیریت HSE

پاورپوینت تشریح الزامات سیستم مدیریت HSE

پاورپوینت-تشریح-الزامات-سیستم-مدیریت-hse

دانلود پاورپوینت تشریح الزامات سیستم مدیریت HSE،
با فرمت ppt و در 94 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
سابقه
کلیة فعالیتهای تولید انرژی، همچنین تولید فرآورده‌های پتروشیمی تابع الزامات گسترده‌ای در ارتباط با ایمنی و بهداشت است.
تمامی شرکتهای فعال و توانمند در زمینه ایمنی و آتش‌نشانی و بهداشت حرفه‌ای دارای یک استراتژی مشخص بوده و براساس آن الزامات قانونی و عملیاتی خود را تأمین می‌نمایند.
نظام مدیریت ایمنی (SMS) هستة مرکزی استراتژی ایمنی و بهداشتی در صنایع می‌باشد.
اجرای مفاد نظام مدیریت ایمنی توسط شرکتها ممکن است به تنهائی و یا با همکاری مراجع ملی و بین‌المللی مرتبط با نیاز صورت پذیرد.
اگر چه در سطح اجرائی تفاوتهای بارزی بین موضوعات بهداشت، ایمنی و محیط زیست وجود دارد ولی امروزه استانداردهای ایمنی و بهداشتی و زیست محیطی در حال همگرائی و حرکت به سمت یک نظام مدیریتی می‌باشند.
شرکتهای معتبر نفتی در جهان بویژه در منطقه اروپا فعالیتهای خود را تحت نظام مدیریت کنترل و کیفیت بهداشت، ایمنی و محیط زیست ادامه می‌دهند.
امروزه در طرحها و پروژه‌های عمرانی کشور فعالیتهای مرتبط باید بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست نیز بطور همزمان و تحت یک مدیریت و نظام بنام مدیریت HSE دنبال می‌گردند.
دامنة مشمول:
راهنمای نظام مدیریت کنترل کیفیت بهداشت، ایمنی و محیط زیست تهیه گردیده تا:
1) تمامی موضوعات مرتبط با مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنایع و مؤسسات  تولیدی و خدماتی در یک سند «مجموعه» واحد بیان گردد.
2) صرفنظر از نوع عملیات جاری در تمامی فعالیتهای مربوط به اکتشاف، تولید فراورش، توزیع، طراحی و نصب و راه‌اندازی و ........... مورد استفاده قرار گیرد.
3) قابل انطباق با تمامی فعالیتهای سرمایه‌گذاران و مجریان و پیمانکاران اصلی و فرعی طرحها و پروژه‌های عمرانی بوده و از نقطه نظر حقوقی نیز قابل قبول باشد.
4) در چارچوب الزامات ملی و بین‌المللی موجود بوده علاوه بر رعایت آن الزامات، فعالیتهای اجرائی یک سازمان را تسهیل بخشد.
5) تهیه و تدوین راهنمای نظام مدیریت کنترل کیفیت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در یک سازمان می‌تواند بعنوان الگوئی جهت حصول اطمینان از وضعیت ایمنی و بهداشتی و زیست محیطی آن سازمان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
دانلود فایل


پاورپوینت تشریح الزامات سیستم مدیریت HSE

تشریح الزامات سیستم مدیریت HSE, دانلود پاورپوینت تشریح الزامات سیستم مدیریت HSE, پاورپوینت در مورد تشریح الزامات سیستم مدیریت HSE, تحقیق تشریح الزامات سیستم مدیریت HSE, پاورپوینت درباره تشریح الزامات سیستم مدیریت HSE, پاورپوینت راجع به تشریح الزامات ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید